يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : 90433
منبع : خبرگزاری تسنیم

پایگاه امداد و نجات مرحوم ایرانی در قم افتتاح شد

قم نيوز : با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر، پایگاه امداد و نجات مرحوم ایرانی در ۴۵کیلومتری شهر قم به بهره‌برداری رسید.
پایگاه امداد و نجات مرحوم ایرانی در قم افتتاح شد
پایگاه امداد و نجات مرحوم ایرانی در قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، نخستین پایگاه امداد و نجات استان با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور که به همت خانواده مرحوم ایرانی احداث‌شده مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر مرحوم ایرانی که با حمایت مادی خیر نیکوکار مرحوم حاج علی ایرانی ساخته‌شده دارای 3 هزار مترمربع مساحت و ساختمانی 225 متری است و نخستین پایگاه خیرساز در سطح استان قم به شمار می‌رود.

در ابتدای این مراسم ایرانی که این پایگاه را به یاد پدر مرحوم ساخته است خاطرنشان کرد: حتی اگر این بنای این پایگاه امداد و نجات به یک نفر در این جاده امدادرسانی کند، ارزش آن را داشت که این بنا را احداث کنیم، امیدواریم این پایگاه در مسیر خدمت به مردم قرار بگیرد و باقیات‌صالحات برای پدر گرامی من نیز باشد.

گفتنی است در این مراسم از حاج جواد ایرانی و گل‌فشان رئیس سابق هلال‌احمر استان قم به دلیل حمایت از ساخت پایگاه و پیگیری لازم جهت احداث نخستین پایگاه امداد و نجات خیر ساز استان قم قدردانی شد.

همچنین در این سفر رئیس جمعیت هلال‌احمر از خودروها و تجهیزات امدادی رونمایی و مرکز تعمیر و تجهیزات امداد و نجات نیز افتتاح شد و در ادامه مسئولان هلال‌احمر از پوستر 112 ثانیه‌ خاطره گوئی احسان در ایام کرونا ویژه سومین جشنواره ملی احسان رونمایی کردند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcip5a3.t1aup2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما