قم نيوز : معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: بیشترین مبتلایان به کرونا به جهت ارائه خدمات، پرسنل بانک‌ها بودند که در سطح کشور نیز در صدر قرار دارند.
بیشترین مبتلایان اداری کرونا در قم مربوط به متصدیان بانک‌هاست/محدودیت حضور کارمندان با بیماری زمینه‌ای در قم
بیشترین مبتلایان اداری کرونا در قم مربوط به متصدیان بانک‌هاست/محدودیت حضور کارمندان با بیماری زمینه‌ای در قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا گروسی از الزام تکمیل فرم‌های پروتکل‌های بهداشتی توسط دستگاه‌ها خبر داد و گفت: با توجه به بررسی‌های انجام‌شده بیش از 75 درصد رضایت از دستگاه‌ها ثبت‌شده و امیدواریم به‌زودی استان را به وضع مطلوب در مبارزه با ویروس کرونا در کشور برسانیم و بر اساس گزارش‌های ملی کمترین تلفات را در سطح استان قم داشته و مبتلایان به حداقل رسیده‌اند، البته مجدد شاهد موج دوم شیوع این ویروس هستیم که به دستگاه‌ها و ادارات تأکید و دستورالعمل‌های لازم را متذکر شده‌ایم.

وی تعداد مراکز نمونه‌گیری از مبتلایان ویروس کرونا در استان قم را 6 مرکز اعلام کرد و گفت: مراکز 6 گانه آماده نمونه‌گیری از مردم و همکاران اداری بوده و به دستگاه‌ها اعلام‌شده در صورت بیماری کارمندان باید بر اساس پروتکل‌ها به مدت 2 هفته نسبت به رعایت آن اقدام و از حضور در محل کار خودداری کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم به وضعیت و منابع در سال 99 و مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به شرایط موجود ارائه خدمات و الزامات را در حد توان خود داشته و امیدواریم با همدلی و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها بتوانیم این خدمات را گسترش داده و در حد مطلوب به شهروندان خدمات شایسته را ارائه کنیم.
وی آمار مبتلایان ویروس کرونا در ادارات و دستگاه‌های دولتی را بیان و مطرح کرد: بیشترین مبتلایان به جهت ارائه خدمات، پرسنل بانک‌ها بودند که در سطح کشور نیز در صدر قرار داشتند  که تأثیر حضور فیزیکی مردم در جامعه و گسترش این ویروس را نشان می‌داد و لذا ضرورت دارد نسبت به فرآیند انجام امور به‌صورت غیرحضوری اهتمام داشته باشیم.
وی اصلاح ساختارها و عدم حضور فیزیکی مردم برای دریافت خدمات را از مهم‌ترین اقدامات استان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های ابتدایی ستاد مبارزه با کرونا حضور بانوان و کسانی که بیماری زمینه‌ای داشتند را در محل کار محدود کرده و ایثارگران و جانبازان از فعالیت‌های غیرحضوری و دورکاری بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcc4pqo.2bqxs8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما