پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب : 90689
منبع : خبرگزاری تسنیم

مدیرکل ارشاد قم: خبرنگاران قشر مطالبه‌گر جامعه هستند

قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه خبرنگاران قشر مطالبه گر جامعه هستند، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه افرادی نجیب و حرفه‌ای هستند.
مدیرکل ارشاد قم: خبرنگاران قشر مطالبه‌گر جامعه هستند
مدیرکل ارشاد قم: خبرنگاران قشر مطالبه‌گر جامعه هستند
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم استان، با بیان اینکه خبرنگاران قشر مطالبه گر جامعه هستند، اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری به هر میزان حس مطالبه گری را در جامعه بیشتر دنبال کنیم نتایج بهتری در پیشرفت اهداف مجموعه کشور می‌گیریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: روز خبرنگار بهانه‌ای است که از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران که با عشق و علاقه در این عرصه فعالیت می‌کنند تقدیر و تشکر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه افرادی نجیب و حرفه‌ای هستند،گفت: روزبه‌روز شاهد رشد کمی و کیفی اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف هستیم که سبب داشتن جامعه‌ای فعال و کوشا می‌شود.

حسینی کاشانی تأکید کرد: اهالی رسانه باید آینده خود را به دست خودشان رقم بزنند و راهکار این است که خود مجموعه رسانه کار را دست بگیرند و کارها را به نتیجه برسانند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تأکید بر لزوم حمایت بیشتر مسئولان از اصحاب رسانه تصریح کرد: رایزنی‌های خوبی از سوی وزیر ارشاد با وزارتخانه‌های دیگر پیرامون بهبود وضعیت اصحاب رسانه صورت گرفته و خبرهای خوبی در راه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر میزان کل مجموعه حاکمیت برای ارتقای اصحاب رسانه کار کنند کمک به جامعه و حل مشکلات این قشر از جامعه می‌کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb90b9.rhbgwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما