چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : 90899
منبع : خبرگزاری فارس

بازدید آتش نشانی قم از هیات‌های مذهبی

قم نيوز : مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: تمام مساجد یا هیات‌های عزاداری که قصد برگزاری مراسم یا پخت و پز نذری در این ایام را دارند حتما باید تائیدیه ایمنی سازمان آتش نشانی را اخذ کنند.
بازدید آتش نشانی قم از هیات‌های مذهبی
بازدید آتش نشانی قم از هیات‌های مذهبی
به گزارش قم نيوز عباس جعفری با اشاره به فرارسیدن ایام محرم اظهار داشت: امسال تمام تلاش مجموعه شهرداری قم بر پررنگ کردن شور حسینی در این روزهاست و در این راستا سازمان آتش‌نشانی هم نقش خود را ایفا خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: سیاهپوش کردن تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی با پرچم‌های عزاداری و همچنین سیاهپوش کردن 100 خودروی آتش نشانی از جمله اقدامات سازمان در این زمینه است.

جعفری ادامه داد: امسال برگزاری مراسم محرم قدری متفاوت پیگیری می‌شود اما سازمان آتش‌نشانی رسالت‌های خود را در بازدید ایمنی از محل برگزاری هیات‌ها و توصیه‌های ایمنی را انجام خواهد داد.

وی گفت: اگر قرار است مجوزی برای ایجاد خیمه یا ایستگاه صلواتی صادر شود باید به سازمان آتش نشانی ارجاع داده شود تا بازدید ایمنی را داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار کرد: چند هیات از الان به ما درخواست استقرار خودرو داده‌اند که از جمله می‌توان به گلزار شهدای قم و ورزشگاه حیدریان اشاره کرد که حتما استقرار خودروی آتش نشانی در این محدوده‌ها خواهیم داشت.

جعفری با اشاره به امکان حضور عزاداران اطراف حرم مطهر، گفت: استقرار خودرو اطراف حرم مطهر خواهیم داشت و بازدید ایمنی از پارکینگ های هسته مرکزی شهر قم صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به انجام بازدید ایمنی از مساجد و حسینیه‌ها در سطح شهر، اظهار کرد: پیگیری می‌کنیم که اگر هم جایی قرار نیست مراسم برگزار شود اما پخت و پز نذری صورت می‌گیرد، حتما بازدید داشته باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceov8o.jh87oi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما