کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله اعرافی: عادی‌سازی روابط و خودباختگی مزدوران امارات و عربستان هرگز فراموش نمی‌شود

خبرگزاری تسنیم , 31 مرداد 1399 ساعت 8:37

مدیر حوزه های علمیه گفت: عادی‌سازی روابط و خودباختگی مزدوران امارات و عربستان هرگز فراموش نمی‌شود و مکتب عاشورا در برابر ظلم ظالمان خواهد ایستاد.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله علیرضا اعرافیدر مراسم آغاز به‌کار رادیو محرم که در نمازخانه کوثر اداره‌کل صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد، با اشاره به فرا‌رسیدن محرم الحرام اظهار داشت: هرگونه عملی در مسیر امام حسین(ع) سبب افتخار است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت رادیو محرم افزود: از خداوند متعال می‌ خواهیم این برنامه های شما در رادیو محرم را مورد لطف و عنایت قرار داده و قبول کند. ملت عزیز ما بار دیگر در عاشورای امسال نشان می‌ دهند که هم پیشاهنگ سلامت و هم پیشگام کمک‌های مؤمنانه و هم شور و شعور حسینی را صیانت می‌ کنند به همین دلیل امسال باید رسانه‌ها کارهای جدی تری در حوزه عزاداری انجام بدهند.

عضو فقهای شورای نگهبان عنوان کرد: وقتی حضرت زینب (س) با چشمان خود آن مظلومیت بی‌نظیر تاریخ را می بیند و بار سنگین غم‌ها را تحمل می‌کند و در مجلس دشمن به ظاهر غالب، حاضر می‌ شود چگونه سخن می‌گوید تا جایی که اگر کسی عمق تعامل حضرت زینب(س) را نگاه کند می‌ بینید در حقیقت او دشمن را اسیر کرده و هرگز اسیر نبوده است بلکه بنی‌امیه را اسیر عدالت و حماسه و عرفان عاشورا کرد.

امام جمعه قم با تاکید بر‌اینکه عاشورای حسینی نخواهد گذاشت که ظالمان عالم و مستکبران جهان بر ملت‌های مظلوم غلبه کنند، ادامه داد: محرم امسال باید دل ها را از این عالم طبیعت و غرورها و انحرافات به سمت هدایت الهی سوق بدهد.

آیت الله اعرافی افزود: حادثه عادی‌سازی روابط و خودباختگی مزدوران امارات و عربستان هرگز فراموش نمی‌شود و مکتب عاشورا در برابر ظلم ظالمان خواهد ایستاد. در شرایط کرونا هم با حفظ دستورات بهداشتی، این حماسه را باید حفظ کنیم و از عاشورا درس مقاومت و ایثار و پایداری در مسیر ارزش‌های اسلامی و ارزشی را فرا بگیریم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 90927

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/90927/آیت-الله-اعرافی-عادی-سازی-روابط-خودباختگی-مزدوران-امارات-عربستان-هرگز-فراموش-نمی-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir