قم نيوز : مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دوره ویژه «هدات» برای مبلغان با محوریت خانواده، فرزندآوری و افزایش ويزه مبلغان طراحی و برگزار شد.
به گزارش قم نیوز ظهر نشست خبری مدیر کل اداره آموزش سازمان تبلیغات اسلامی با موضوع معرفی دوره‌های آموزشی مبلغین ویژه محرم ۱۴۴۲ برگزار شد.


حجت الاسلام و المسلمین مهدی متقی‌فر با اشاره به وضعیت خاص کشور و محدودیت‌های به وجود آمده، گفت: به طوری طبیعی لازم بود برای برگزاری دوره‌هایی که سال‌های قبل به صورت حضوری انجام می‌شد، تدابیری اندیشیده شود. در این راستا دوره‌های آموزشی ویژه مبلغین، مبلغات و روحانیون مستقر در دو قالب آنلاین و آفلاین برگزار شد که به این ترتیب حدود 11هزار نفر تحت آموزش قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: همایش «طلایه‌داران» که هرسال به صورت حضوری در استان‌ها برگزار می‌شد، امسال به دلیل شیوع و همه‌گیری کرونا به‌صورت مجازی و زنده از طریق سامانه آموزش مجازی مبشران برای مبلغین، مبلغات و روحانیون مستقر اجرا شد.

ایشان همچنین خاطرنشان کرد که: این همایش با حضور اساتیدی چون حجت الاسلام پناهیان، حجت الاسلام عالی، حجت الاسلام طائب و با حضور ریاست سازمان، حجت الاسلام قمی طی سه روز و با ارائه موضوعات روز برگزار شد.

مدیر اداره کل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه سامانه مبشران سال گذشته طراحی شد بیان داشت: آموزش‌های موجود در این سامانه در دو شکل آنلاین و آفلاین به مخاطبان ارائه شد و همه دوره‌هایی که برگزار می‌شود براساس یک سند راهبردی به نام «سند آموزش و توانمندسازی مبلغین» طراحی و با توجه به نیازهای کف جامعه ارائه می‌شود.

حجت الاسلام متقی‌فر گفت: با توجه به شرایط خاص کشور و محدودیت‌های موجود، این اداره کل بسته‌ای را برای تغذیه  فکری و روحی مبلغان و خانواده‌های آنان با نام «بسته زندگی مومنانه» طراحی کرد و با سرفصل‌های با تربیت فرزند، مهارت حل مسئله، حل مسائل اقتصادی خانواده و... به مخاطبین ارائه شد.


ایشان در پایان توضیحات خود گفت: در بخش آموزش‌های  ویژه محرم، برای مبلغات دوره ویژه‌ای تحت عنوان «هُدات» با محوریت خانواده، فرزندآوری و افزایش جمعیت طراحی و برگزار شد.


انتهای خبر/106
https://qomnews.ir/vdcdsz0n.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما