چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 91035
منبع : خبرگزاری مهر

ویژه برنامه های تاسوعا و عاشورا در حرم بانوی کرامت اعلام شد

قم نيوز : مدیر کل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های عزاداری در حرم بانوی کرامت در مکان های رو باز برگزار می شود.
ویژه برنامه های تاسوعا و عاشورا در حرم بانوی کرامت اعلام شد
ویژه برنامه های تاسوعا و عاشورا در حرم بانوی کرامت اعلام شد
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محسن آمره با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های عزاداری ماه محرم در حرم مطهر بانوی کرامت در مکان‌های روباز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: مراسم عزاداری شب‌های تاسوعا و عاشورای حسینی بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمد مهدی میرباقری و مداحی حسن شالبافان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: بامداد تاسوعا و عاشورا ساعت پنج و ۴۵ دقیقه صبح سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام خورشیدی دنبال خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: صبح تاسوعا و عاشورا از ساعت ۱۰ صبح زیارت عاشورا به صورت کامل به همراه صد لعن و صد سلام با نوای حجت‌الاسلام محمدپور قرائت خواهد شد و بعد از آن نیز زائران و مجاوران حرم مطهر از سخنرانی حجج‌اسلام بخشی و میردامادیان و مداحی جواد احمدی بهره‌مند خواهند شد.

وی ابراز کرد: ویژه برنامه عزاداری ظهر روز تاسوعا بعد از نماز ظهر و عصر با سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی و مرثیه‌خوانی و سینه‌زنی رضا ایزدی و همچنین عزاداری ظهر عاشورا نیز با مقتل‌خوانی حجج اسلام دارستانی و صادقی واعظ و همچنین مرثیه‌خوانی و سینه‌زنی سید علی حسینی‌نژاد دنبال خواهد شد.

حجت الاسلام آمره گفت: ساعت ۱۸ عصر تاسوعا و عاشورا محفل سخنرانی حجت‌الاسلام حسین‌آبادی به همراه قرائت زیارت ناحیه مقدسه توسط سید علی حسینی‌نژاد در عصر تاسوعا و حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی در عصر عاشورا برپا خواهد شد.

وی عنوان کرد: مراسم احیای شب عاشورا از ساعت ۲۴ همراه با تلاوت قرآن و ترتیل‌خوانی سوره یاسین توسط قاریان بین‌المللی و قرائت زیارت عاشورا توسط جواد برزگر و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین خورشیدی و عزاداری و مرثیه‌خوانی حسین حقی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchmvnw.23nzxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما