پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : 91080
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس اورژانس قم خبرداد؛

افزایش ۸ درصدی تلفات تصادفات در ۵ ماهه نخست امسال

قم نيوز : رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: در ۵ماه نخست پارسال ۵۱ نفر در تصادفات قم فوت میکنند که امسال با افزایش ۸درصدی به ۵۵ مورد فوتی رسیده است.
افزایش ۸ درصدی تلفات تصادفات در ۵ ماهه نخست امسال
افزایش ۸ درصدی تلفات تصادفات در ۵ ماهه نخست امسال
به گزارش قم نیوز محمد شهیدی با بیان اینکه آمار تصادفات ۵ ماهه سال جاری ۷ هزار و ۲۲۱ مورد بوده است گفت: در مدت مشابه سال گذشته ۱۰ هزار و ۷۰۷ مورد تصادف رخ داده آمار ۵ ماهه تعداد تصادفات نشان کاهش ۳۲ درصدی کل تصادفات استان دارد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم افزود: از ۷ هزار و۲۲۱ مورد تصادف که در ۵ ماهه نخست سال جاری گزارش شده است، ۵ هزار و۹۲۲ مورد آن درون شهری و یک هزار و ۲۹۹ مورد هم برون شهر است.

وی افزود: در ۵ ماهه نخست سال جاری تعداد ۹ هزار و ۲۲۱ نفر مصدوم داشتیم در حالی که در مدت مشابه سال گذشته تعداد ۱۳ هزار و۲ مصدوم گزارش شده است که اگر بخواهیم مقایسه کنیم ۲۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

شهیدی با اشاره به تعداد فوتی‌های تصادفات در بازه زمانی ۵ ماهه نخست سال بیان کرد: در ۵ ماهه نخست امسال ۵۵ نفر در حوادث رانندگی فوت کرده‌اند این در حالی است که تعداد فوتی‌ها در ۵ ماهه نخست پارسال ۵۱ مورد فوتی گزارش شده که این آمارها و مقایسه آن‌ها با هم نشان می‌دهد که آمار فوتی‌ها ۸/۷ درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchvvnw.23nz6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما