قم نيوز : خبرنگار قم نیوز مطلع شده است که مدیر کل یکی از ادارات قم صبح پنجشنبه ششم شهریورماه به اتهام اختلاس و تضییع اموال دولتی به دادسرای قم احضار شده است.
به گزارش قم نیوز، جریان رسیدگی به اتهامات وی به پایان نرسیده بلکه موقتا با قرار وثیقه آزاد شده است و متهم تحت نظر می باشد.
 
گفتنی است دستگاه قضایی و دادسرا برخورد جدی با این مدیر متخلف را در دستور کار خود قرار داده و حتی برای آزادی وی، ضمانت همکاران پذیرفته نشده و با قرار سند به طور موقت آزاد شده است تا به پرونده وی رسیدگی شود.

لازم به ذکر است عملکرد وی در دوران مدیریت مورد انتقاد صاحب نظران و استاندار قم بوده است. اما متاسفانه به دلیل حمایت مدیران بالادستی خارج از استان، آسیب شدیدی به حوزه تحت نظر وارد شده است.
 
از سوی دیگر خبرنگار قم نیوز مطلع شده است که این مدیر متخلف با سوء استفاده از رأفت دستگاه قضایی که موقتاً وی را به دلیل ایام عزاداری امام حسین(ع) آزاد کرده‌ است، به رایزنی گسترده برای سبک‌تر شدن جرائم خود است و امروز نیز جلسه ای با یکی از نهادها برای کمک آن نهاد جهت شفاعت پیش مقامات قضایی جهت انجام برخوردی سبک‌تر با خود برگزار کرده که با پاسخ نه قاطع آن نهاد نیز روبرو شده است.
 
جزییات تکمیلی همراه با پیشرفت سوژه، اعلام می‌شود.

انتهای پیام / ۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcdnf0n.yt0fo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

عباس
سلام ممنون میشیم اسم این مدیر را رسانه ای کنید چون نامبرده در دوران ریاستش با ابروی خیلی ها بازی کرد به خانواده شهدا اهانت کرد خداوند انشالله به ابروی امام حسین اببروی این مدیر امریکایی را ببرد.
شهرود قمی
خیلی امیدوارکننده بود. اگر استاندار محترم و خدوم استان برای مدیران اندک شمار مساله دار استان قاطعانه تر تعیین تکلیف کنند و عزل متخلفان و حاشیه دارها را از مقامات وزارتی بخواهند قطعا شرایط شفاف تر و اداره استان بهینه تر خواهد شد. البته استاندار ما بسیار مطلع، محترم و کارآمد هستند ولی طبق خبر بالا که نوشته شده ایشان هم منتقد بوده ولی از خارج استان همراهی نکرده اند؛ لازم دیدم این گونه کامنت بدهم. منتظر عزل حاشیه دارها ولو یک ماه مانده به پایان دولت هستیم.