دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : 91230
منبع : خبرگزاری تسنیم

حضور شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال قطعی است

قم نيوز : سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم با اشاره به آخرین وضعیت تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر گفت: امسال نیز به‌مانند سال‌های گذشته تیم شیمیدر نماینده برتر استان قم در لیگ خواهد بود.
حضور شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال قطعی است
حضور شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال قطعی است
به گزارش قم نیوز هادی عامری در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت تیم بسکتبال شیمیدر برای حضور در فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: طی جلساتی که با حضور استاندار، معاونان، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت بسکتبال قم در استانداری و همچنین چهارشنبه گذشته در فدراسیون بسکتبال برگزار شد، تصمیم بر این شد که امسال نیز تیم شیمیدر به‌مانند سال‌های گذشته نماینده برتر استان قم در لیگ باشد.

سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم با اشاره به جدایی یکی دو بازیکن اصلی شیمیدر و پیوستن آن‌ها به تیم‌های رقیب گفت: متأسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا پیرامون  تیم داری تصمیمات دیر گرفته شد به همین دلیل یک سری از بازیکنان به تیم‌های دیگر رفتند.

 وی با بیان اینکه هواداران تیم شیمیدر نباید از بابت جدایی این بازیکنان نگران باشند، خاطرنشان کرد: بنده مطمئن هستم با درایتی که مسئولان و هیئت‌مدیره تیم دارند بهترین تصمیم را  گرفته و امسال نیز تیم قدرتمندی در لیگ برتر بسکتبال خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdce7w8o.jh8zxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما