شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : 91584
منبع : خبرگزاری مهر

برتری رعد پدافند هوایی قم برابر شهرداری شهر بابک کرمان

قم نيوز : تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در هفته سوم لیگ برتر بدمینتون باشگاههای کشور با نتیجه ۴ بر یک برابر نماینده کرمان به پیروزی رسید.
برتری رعد پدافند هوایی قم برابر شهرداری شهر بابک کرمان
برتری رعد پدافند هوایی قم برابر شهرداری شهر بابک کرمان
به گزارش قم نیوز تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم عصر پنجشنبه در هفته سوم لیگ برتر بدمینتون باشگاههای کشور در تالار فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان با نتیجه ۴ بر یک برابر تیم شهرداری شهر بابک کرمان به پیروزی رسید.

در اولین بازی بین دو تیم که به صورت یک نفره برگزار شد، فرزین خانجانی با نتیجه دو بر صفر برابر علیرضا کرمی از تیم کرمان به برتری رسید.

دومین دیدار بین نیما رستم پور از قم با صالح صحرا پور از کرمان بود که نماینده قم با نتیجه دو بر صفر در این بازی شکست خورد.

بازی‌های سوم و چهارم بین نمایندگان قم و کرمان بصورت دونفره (دوبل) برگزار شد، ترکیب محمد پای روند و فرزین خانجانی از قم برابر صالح سنگ تراش و محمدمهدی میرشکاری در بازی سوم و مسعود پیروزی و امیر قاسمی از قم برابر مقیمی و طاهر زاده نمایندگان تیم کرمان در دیدار چهارم به برتری رسیدند.

در دیدار پنجم که به صورت تک نفره برگزار شد هم محمد پای روند از تیم رعد پدافند قم برابر محمد مهدی میرشکاری از تیم کرمان با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم با کسب این پیروزی با سه برد و ۹ امتیاز در رده اول این گروه قرار دارد.

نماینده قم در هفته چهارم لیگ برتر بدمینتون باشگاههای کشور، ۱۰ مهر از ساعت ۱۶ در تالار بدمینتون فرهمند موحد مجموعه حیدریان میزبان تیم خاتم اردکان یزد است.

همچنین در حاشیه این دیدار به مناسبت هفته دفاع مقدس، از علی خوشرفتار جانباز ۷۰ درصد و عضو تیم بسکتبال با ویلچر قم نیز تجلیل شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtn9y.ak9q74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما