?>?> دشت یک امتیازی دلسوختگان قم از جدال با مارون | قم نیوز
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 91653
منبع : خبرگزاری فارس

دشت یک امتیازی دلسوختگان قم از جدال با مارون

قم نيوز : فوتسالیست‌های تیم دلسوختگان اهل بیت قم در نخستین مسابقه خود از دوره جدید رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران مقابل نماینده کهکیلویه و بویراحمد به تساوی رسیدند.
دشت یک امتیازی دلسوختگان قم از جدال با مارون
دشت یک امتیازی دلسوختگان قم از جدال با مارون
به گزارش قم نیوز دوره جدید مسابقات باشگاهی دسته دوم فوتسال ایران در حالی آغاز شد که امسال تیم دلسوختگان اهل بیت نماینده قم در این رقابت‌ها است، تیمی که سال گذشته نیز در این رقابت‌ها حضور داشت اما امسال به دنبال کسب مجوز صعود به لیگ دسته اول کشور است.

نماینده فوتسال قم که با هدایت یکی از چهره‌های جوان این رشته یعنی سیدعلی‌اصغر احمدی گام به بازی‌های این فصل گذاشته در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم مارون کهکیلویه و بویراحمد رفت و پس از 40 دقیقه رقابت نزدیک و نفس‌گیر در مسابقه‌ای که چهار گل داشت، با تساوی دو بر دو از میدان خارج شد.

گلزنان تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم در این مسابقه مسعود داوودآبادی و مسعود عباسی بودند، در حالی که همین دو بازیکن سازنده گل‌های نماینده قم نیز لقب گرفتند تا با کسب یک امتیاز از نخستین مسابقه فصل جدید لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور آماده رویارویی با چهار حریف دیگر هم‌گروه خود شوند.

تیم دلسوختگان اهل بیت قم در گروه پنجم مرحله مقدماتی مسابقات فصل جدید لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور با نمایندگان کهکیلویه و بویر احمد، اصفهان، آران و بیدگل، یزد و میبد در شهر میبد رقابت می‌کند، گروهی که بازی‌های آن تا چهارشنبه نهم مهر ادامه دارد تا رده‌بندی تیم‌ها مشخص شود.

در این گروه تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم با تیم‌های رعد پدافند هوایی اصفهان، امید پیروز کویر آران و بیدگل، مارون کهکیلویه و بویراحمد، صبای یزد و بازرگانی سناتور میبد دیدار می‌کند، در حالی که تیم‌های مدعی صعود به لیگ دسته اول فوتسال ایران بازی‌های مرحله مقدماتی این دوره را در 6 گروه به شکل دوره‌ای انجام می‌دهند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcds90n.yt0fk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما