چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 91682
منبع : خبرگزاری فارس

«فردوس» نماینده قم در لیگ برتر فوتسال شد

قم نيوز : تیم لیگ برتری فوتسال استان قم با نام جدید فردوس در مسابقات بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌رود.
«فردوس» نماینده قم در لیگ برتر فوتسال شد
«فردوس» نماینده قم در لیگ برتر فوتسال شد
به گزارش قم نیوز فوتسال قم در 21 دوره قبلی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران نام‌های متفاوتی از جمله فراز، ارم‌کیش، کیش‌ایر، صبا، ماهان‌تندیس، آتلیه‌طهران، یاسین‌پیشرو و سوهان محمد سیما را تجربه کرده و حالا با نام جدید مجتمع فردوس به مصاف رقبا خواهد رفت.

در حالی که قمی‌ها در دو دوره قبلی مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران شاهد حضور تیم سوهان محمد سیما قم در لیگ برتر بودند، این تیم در مسابقات فصل 1399 لیگ برتر با نام مجتمع تجاری فردوس رو در روی حریفان قرار می‌گیرد تا از اعتبار فوتسال قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی ایران دفاع کند.

تصمیم‌گیری راجع به تغییر نام نماینده فوتسال قم از سوهان محمد سیما به مجتمع تجاری فردوس در جلسه هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن طلاب رزمنده با نام مجتمع تجاری مسکونی فردوس انجام و مقرر شد این شرکت به مدت دو فصل حامی نماینده فوتسال قم در لیگ برتر کشور باشد.

پس از این جلسه قرارداد همکاری طرفین با حضور رسول قلی‌زاده مالک تیم لیگ برتری فوتسال قم به امضاء رسید و تا در فاصله حدود سه هفته به شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سرانجام تکلیف نماینده استان قم مشخص شده و این تیم در دو فصل متوالی با نام فردوس در مسابقات حضور یابد.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کمیته فوتسال ایران، قرار است دیدارهای فصل 1399 لیگ برتر فوتسال ایران با حضور 14 تیم از اول آبان ماه آغاز شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین در پیش بودن بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، این لیگ در دو گروه برگزار می‌شود و از هر گروه سه تیم به مرحله پلی‌آف می‌روند.

تیم لیگ برتری فوتسال قم که قرار است با نام جدید فردوس در لیگ حضور یابد، طبق برنامه سازمان لیگ فوتسال نخستین مسابقه خود را اول آبان ماه برابر تیم تازه راه یافته به لیگ برتر یعنی کراپ الوند برگزار می‌کند.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcf0vd1.w6dycagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما