کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان قم شد

پايگاه اطلاع رسانی قم نیوز , 10 مهر 1399 ساعت 14:23

یکی از اهالی فرهنگ و ادب قم، سکان مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم را به عهده گرفت.


به گزارش قم نیوز حامد حجتی شاعر آیینی و از اهالی فرهنگ و ادب قم، سکان مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم را به عهده گرفت و جایگزین حسن ندافی شد که از سال 96 در این پست حضور داشت.

براساس حکم فاضل نظری، رییس هیات مدیره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور ـ که خود از شاعران برجسته کشور به شمار می‌آید ـ حامد حجتی، شاعر خوشنام و مدیر فرهنگی با سابقه قمی مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم را به دست می‌گیرد تا از این پس شاهد اتفاقات خوبی در حوزه کودک و نوجوان قم باشیم.

حجتی دانشجوی دکترای تصوف و عرفان اسلامی است اما جامعه فرهنگی کشور وی را بیشتر با فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مختلفی از جمله نشریات دیدار آشنا، پرسمان و برنامه سازی در رادیو می‌شناسد. این هنرمند برجسته، معاون صدای صدا و سیمای قم و معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه خود دارد که در زمان معاونت وی، برای نخستین بار جشنواره فجر به قم آمد و قمی‌ها هم‌زمان با تهران، فیلم‌های جشنواره فجر را دیدند.

وی در حوزه اداری نیز فعال بوده و سابقه مدیریت روابط عمومی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم و مدیریت دفتر پژوهش‌های کاربردی اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه را به عهده داشته است.

سوابق فرهنگی مدیر جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سبب شده است تا فاضل نظری نیز برای ارتقا فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به حجتی اعتماد کند.

مدیرعامل کانون در حکم انتصاب حجتی، بر توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضاهای فرهنگی بومی توصیه کرده است.

آخرین فعالیت هنری حجتی، تهیه کنندگی پادکست آیینی مقتل آب در ۴۰ روایت است که پادکستی متفاوت در ژانر آیینی است و هم اکنون در شبکه های مختلف اجتماعی در حال پخش است.

انتهای پیام/

 


کد مطلب: 91711

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/91711/حامد-حجتی-مدیرکل-کانون-پرورش-فکری-کودکان-نوجوان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir