يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : 91784
منبع : خبرگزاری مهر

استاندار قم: کسانی که مقررات مقابله با کرونا را رعایت نکنند مجازات می شوند

قم نيوز : استاندار قم گفت: به استان‌های مختلف این اختیار داده‌شده که با توجه به شرایط موجود محدودیت‌هایی را اعمال کنند همچنین برای کسانی که مقررات را رعایت نمی‌کنند نیز مجازاتی اعمال ‌شود.
استاندار قم: کسانی که مقررات مقابله با کرونا را رعایت نکنند مجازات می شوند
استاندار قم: کسانی که مقررات مقابله با کرونا را رعایت نکنند مجازات می شوند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر شنبه در پایان جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به‌صورت ویدئو کنفرانس در آن شرکت کرده بود در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش بینی پروتکل‌های بهداشتی برای عزاداری‌های محرم و صفر افزود: این قوانین و مقررات در اربعین نیز به اجرا گذاشته می‌شود و امیدواریم متصدیان هیئت‌های عزاداری رعایت کنند تا بتوانیم از این موج بیماری نیز عبور کنیم.

وی با بیان اینکه برای راهپیمایی اربعین هیچ‌گونه مراوده‌ای ازنظر آمدوشد زائران، بین ایران و عراق صورت نمی‌گیرد، افزود: در ایام اربعین راهپیمایی یا پیاده‌روی نمادین نیز در سطح کشور و استان قم نداریم.

استاندار قم با بیان اینکه به استان‌های مختلف این اختیار داده‌شده که با توجه به شرایط موجود محدودیت‌هایی را اعمال کنند، تصریح کرد: برای کسانی که مقررات را رعایت نمی‌کنند نیز مجازاتی اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه در قم با توجه به شیوع بیماری، از روز دهم مهرماه جاری محدودیت‌هایی ابلاغ شده و برخی از صنوف پرخطر و محل‌های پرتجمع از دهم مهرماه تعطیل شده است، افزود: در بخش اداری برای کسانی که ماسک نمی‌زنند خدمت‌رسانی نخواهد شد و برای متخلفان از این امر و آن‌هایی که به این افراد خدمات می‌دهند مجازات پیش‌بینی‌شده و از طریق هیئت تخلف‌ها با آن‌ها برخورد می‌شود.

سرمست گفت: در حوزه اصناف کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و یا کسانی که بدون استفاده از ماسک خدماتی را می‌گیرند این تخلف‌ها جرم انگاری شده و مشمول مجازاتی مانند پلمب و لغو پروانه می‌شوند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci5ya3.t1azv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما