سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : 91805
منبع : خبرگزاری تسنیم

بیش از ۴ هزار نفر در ۶ ماه گذشته به دلیل تصادفات در قم مجروح شده‌اند

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم گفت: روزانه ۱۵ مورد نزاع و درگیری در قم داریم البته رتبه ما در کشور جایگاه ۲۸ است، بیش از ۴ هزار نفر در ۶ ماه گذشته به دلیل تصادفات مجروح شده‌اند.
بیش از ۴ هزار نفر در ۶ ماه گذشته به دلیل تصادفات در قم مجروح شده‌اند
بیش از ۴ هزار نفر در ۶ ماه گذشته به دلیل تصادفات در قم مجروح شده‌اند
به گزارش قم نیوز سردار سید محمود میر فیضی ظهر امروز در یک‌صد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: درزمینهٔ ترافیک 680 هزار وسیله نقلیه داریم که 630 هزار خودرو شماره‌گذاری شده است.

وی بابیان اینکه روزانه بیش از 3 هزار تماس با فوریت‌های پلیسی 110 استان انجام می‌شود، افزود: هر ساعت 126 مورد تماس انجام می‌شود، در هفته ناجا هوشمند سازی شده تا با مکان‌یابی و خدمات موبایلی نزدیک‌ترین واحد اعزام شود.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: روزانه 15 مورد نزاع و درگیری در قم داریم البته رتبه ما در کشور جایگاه 28 است، بیش از 4 هزار نفر در 6 ماه گذشته به دلیل تصادفات مجروح شده‌اند.

سردار میر فیضی با تأکید بر اینکه 79 درصد پرونده‌های مراکز مشاوره قم منجر به سازش می‌شود، عنوان کرد: حدود 20 درصد از خدماتی که در سطح کشور انجام می‌شود از سوی پلیس است و شوراها و شهرداری‌ها نیز درزمینهٔ خدمت‌رسانی به مردم اهتمام دارند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای کاهش سرقت موتورسیکلت در استان گفت: سرقت موتورسیکلت نسبت به میانگین کشوری در قم بالاتر است که با ایجاد پارکینگ‌های مطلوب در شهر در این زمینه 20 درصد کاهش داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان قم بابیان اینکه برقرار کردن نظم، امنیت، آرامش، انضباط و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی ازجمله وظایف ناجا است، ادامه داد: هوشمند سازی و استفاده از فناوری جزو محورهای کاری نیروی انتظامی باید باشد.

سردار میر فیضی خاطرنشان کرد: یک‌سوم تماس‌هایی که در خصوص جرائم در قم صورت می‌گیرد فوریت‌های پلیسی است و یکی از مطالبات مردم حضور به‌موقع پلیس درصحنه تخلفات و جرائم است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccp4qo.2bqsx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما