چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۱
کد مطلب : 91849
منبع : خبرگزاری تسنیم

روزانه 500 هزار ماسک در قم تولید می‌شود

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از تولید روزانه ۵۰۰ هزار ماسک و دپوی ۱۰ میلیون ماسک در استان خبر داد.
روزانه ۵۰۰ هزار ماسک در قم تولید می‌شود
روزانه ۵۰۰ هزار ماسک در قم تولید می‌شود
به گزارش قم نيوز محمود سیجانی در حاشیه پانزدهمین جلسه با اشاره به موضوع در توزیع ماسک اظهار داشت: بیش از نیاز استان تولید ماسک داریم که 10 میلیون ماسک تولیدی تاکنون دپو شده است، شهروندان نیز ماسک مورد نیاز خود را از داروخانه ها تامین کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: بنا به تصمیم استان ادارات دولتی اجازه ذخیره ماسک دارند، دانشگاه علوم پزشکی نیز برای 4 ماه  ذخیره ماسک دارد، همچنین در صورت نیاز به دیگر استان‌ها 5 میلیون ماسک ارائه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه توان تولید 500 هزار ماسک در روز داریم خاطرنشان کرد: داروخانه‌ها و دیگر عرضه‌کنندگان ماسک در استان باید تک نرخی به مبلغ 1300 تومان عرضه کنند.  

سیجانی درباره کمبود روغن نباتی در استان گفت: برای تامین روغن خام در کارخانجات کشور مشکل داشتیم که با کمی افزایش قیمت مواد اولیه آن‌ها تامین شد در حال حاضر برای مصرف خانگی مشکلی نداریم اما در مصرف صنعتی پیگیر مشکل هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به موضوع تامین تخم مرغ اشاره کرد و افزود: برای تخم مرغ 2 نوع قیمت فله‌ای و کیلویی 14500 و هر قیمتی بیش از آن گرانفروشی است که شهروندان در صورت مواجهه با افزایش قیمت‌ها آن را به مراجع مربوطه اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaoano.49n6y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما