دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 91940
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:

لزوم احداث پایگاه امداد و نجات در بخش خلجستان/ راه اندازی بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر شهر دستجرد

قم نيوز : محمدرضا بهرامی مدیرعامل و جمعی از مسئولین جمعیت هلال احمر استان قم در سفر به خلجستان با بخشدار این بخش دیدار و از جمعیت هلال احمر شهر دستجرد و پایگاه هلال احمر شهر جعفریه بازدید نمودند.
راه اندازی بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر شهر دستجرد
راه اندازی بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر شهر دستجرد
به گزارش قم نیوز محمد رضا بهرامی در دیدار با بخشدار بخش خلجستان اظهار داشت: با توجه به تحقیقات به عمل آمده و نیاز مبرم این بخش به بانک تجهیزات پزشکی امانی، این واحد نیز راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: بانک تجهیزات پزشکی امانی در جمعیت هلال احمر شهر دستجرد به همت خیرین و نیکوکاران بخش خلجستان به مناسبت هفته وحدت راه اندازی می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه با شکل‌گیری خانه‌های هلال با توجه به آسیب پذیری روستا‌ها در مخاطرات طبیعی توانمندی روستاییان با ارائه برنامه‌های آموزشی ارتقا می‌یابد، تصریح کرد: خانه‌های هلال با هدف توانمندسازی جامعه و مکانی برای گسترش آموزش‌های امدادی برای همه بدون در نظر گرفتن محدوده سنی و نفوذ میان مردم و نیز پاسخگویی در زمان حوادث و بلایا و همچنین افزایش تاب آوری عمومی جوامع محلی و گسترش مسئولیت پذیری اجتماعی راه‌اندازی شده‌اند.

بهرامی افزود: این کانون‌ها به ویژه در مناطق شهری و روستایی در هنگام رخداد بلایا و حوادث می‌توانند نقش تاثیرگذاری در ارزیابی منطقه از سوی نیرو‌های محلی و تسهیل امدادرسانی به آسیب دیدگان داشته باشند.

وی ادامه داد: ایجاد زمینه حضور و مشارکت واقعی و موثر اقشار مختلف جامعه در فعالیت‌های امدادی و بشردوستانه و نیز ارائه خدمات اجتماعی و عام‌المنفعه در قالب ساختارهای داوطلب‌محور از دیگر اهداف این خانه های داوطلبی است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: به دلیل اینکه شهر دستجرد، یکی از شهرهای گردشگری و پرتردد این بخش است، می بایست یک پایگاه دائمی امداد و نجات در بخش خلجستان به منظور امدادرسانی سریع و به موقع در حوادث و سوانح احداث شود.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdccxoqo.2bqs08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما