کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی

خبرگزاری فارس , 22 مهر 1399 ساعت 23:54

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: با رانندگان اتوبوس و تاکسی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد انضباطی می‌شود.


به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان با اشاره به افزایش بیماری کرونا و آغاز پیک سوم این بیماری در کشور، اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرف شهروندان و پرسنل شهرداری یکی از دغدغه‌های مدیران شهری در قم است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با درخواست از مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی هنگام تردد در شهر، افزود: شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و هنگام استفاده از حمل‌ونقل عمومی از ماسک و دستکش استفاده کنند.

ذاکریان از نظارت شهرداری بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حمل‌ونقل عمومی خبر داد و تصریح کرد: بازرسانی سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی در سطح شهر تردد داشته و بر رفتار رانندگان تاکسی و اتوبوس نظارت لازم رادارند.

وی ادامه داد: بازرسان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرف رانندگان تاکسی و اتوبوس بعد از تذکرات لازم در صورت تکرار تخلف به کمیته انضباطی گزارش می‌دهند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از تأمین ماسک رانندگان سازمان اتوبوسرانی خبر داد و گفت: سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم اقلام بهداشتی موردنیاز را در اختیار رانندگان قرار داده و بازرسان به‌صورت مستمر نظارت کافی رادارند.

ذاکریان در پایان با تأکید دوباره بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: تنها راه کنترل ویروس کرونا قطع زنجیره انتقال بوده و شهروندان تا می‌توانند از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 91956

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/91956/نظارت-رعایت-پروتکل-های-بهداشتی-ناوگان-حمل-نقل-عمومی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir