چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : 91971
منبع : خبرگزاری مهر
استاندار قم:

محدودیت کرونایی برای سومین هفته در قم تمدید شد

قم نيوز : استاندار قم گفت: از امروز برای سومین هفته متوالی با درخواست دانشگاه علوم پزشکی قم و با توجه به تداوم وضعیت قرمز در قم محدودیت های کرونایی تمدید شده است.
محدودیت کرونایی برای سومین هفته در قم تمدید شد
محدودیت کرونایی برای سومین هفته در قم تمدید شد
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران قم در سالن کرامت استانداری قم، اعمال محدودیت‌ها در شرایط کنونی استان را ضروری دانست و افزود: این محدودیت‌ها که از (پنجشنبه دهم مهر) به مدت یک هفته در قم اجرا شده بود و هفته قبل نیز مجدداً اعمال شد، از امروز برای سومین هفته متوالی با درخواست دانشگاه علوم پزشکی قم و با توجه به تداوم وضعیت قرمز کرونایی در قم تمدید شد تا به نقطه امنی در کنترل شیوع ویروس کرونا در استان برسیم.

استاندار قم با اشاره به تعداد زیاد بیماران بدحال کرونایی انتظار می‌رود طی دو هفته آینده تعداد فوتی‌های این ویروس در قم افزایش یابد، گفت: کم کردن تعداد کارکنان دولتی در سطح ادارات سبب تراکم بیشتر مراجعه‌کنندگان می‌شود و سیاست معقولی نیست.

وی با تاکید بر اینکه بیماری یابی فعال و غربال‌گری افراد مشکوک برای قطع زنجیره انتقال باید با قدرت بیشتری در قم دنبال شود، افزود: قم از ابتدا در برابر دوگانگی بین سلامت و اعتقادات ایستاده و به هیچ نوعی از تفکیک، صف‌بندی و شکاف معتقد نیست.

سرمست بیان کرد: اگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شبستان‌های حرم مطهر مورد تأیید علوم پزشکی باشد می‌توانیم نسبت به بازگشایی شبستان‌ها مجدداً تصمیم‌گیری کنیم.

وی قم را نخستین استانی دانست که مساله ساماندهی کارگران فصلی را آغاز کرده است و افزود: با وجود اقدامات انجام گرفته در این زمینه، قم هنوز به سرانجام مطلوبی نرسیده‌است در حالی که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شهرداری قم موظف بودند تا ساماندهی کارگران ساختمانی را تا قبل از آغاز فصل پاییز به سرانجام برسانند، اما شکل استقرار کارگران فصلی در قم زیبنده و همراه با کرامت انسانی نیست.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgqy9y.ak9qu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما