کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری محافل عزاداری در حرم بانوی کرامت به سه زبان مختلف

خبرگزاری فارس , 24 مهر 1399 ساعت 15:40

محافل عزاداری به مناسبت رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام مجتبی(ع) و امام رضا(ع) به سه زبان تایی، عربی و اردو با استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) دنبال می‌شود.


به گزارش قم نیوز اداره امور بین‌الملل حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در ایام رحلت رسول اکرم(ص) مراسم‌هایی را به زبان‌های مختلف برگزار می‌کند.

در روزهای پنجشنبه و جمعه 27 و 28 ماه صفر سخنرانی به زبان عربی توسط حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر الجلالی رأس ساعت 18:30 به وقت تهران برگزار شده و از شبکه‌های اجتماعی امور بین‌الملل آستان مقدس بانوی کرامت به نشانی @haramqom.arabic به صورت مستقیم منعکس می‌شود.

همچنین در روزهای پنج شنبه و جمعه 27 و 28 صفر مراسمی با سخنرانی سیداحتشام عباس زیدی در ساعت 19:30 به وقت پاکستان و 20:00 به وقت هندوستان مراسمی به زبان اردو برگزار خواهد شد که از شبکه‌های اجتماعی به نشانی @haramqumur منعکس خواهد شد.

به مناسبت ایام رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) مراسمی به زبان تایی امشب بعد از نماز عشاء در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار و در شبکه‌های اجتماعی به صورت مستقیم منعکس خواهد شد.

اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت تولیدات رسانه‌ای به زبان های عربی، اردو و انگلیسی نیز داشته است که در شبکه‌های اجتماعی منعکس شده است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 91995

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/91995/برگزاری-محافل-عزاداری-حرم-بانوی-کرامت-سه-زبان-مختلف

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir