کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رشد 45 درصدی درآمد استان قم نسبت به سال گذشته

خبرگزاری فارس , 24 مهر 1399 ساعت 20:48

مدیرکل برنامه ریزی و بودجه استانداری قم رشد درآمدی این استان نسبت به سال قبل را 45 درصد اعلام کرد و گفت: در زمینه وصول درآمد نیز به رشد بیش از 100 درصد رسیده ایم.


به گزارش قم نیوز نعمت الله امانی که پیش از ظهر امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان سخن می گفت با اشاره به تفاهم نامه اخیر «نحوه تأمین و تخصیص اعتبارات هزینه ای و افزایش تخصیص اعتبارات تملّک دارایی های سرمایه ای استان ها بر اساس درآمدهای هر استان» بیان کرد: این تفاهم نامه با تأکید بر صرفه جویی در هزینه ها و همچنین درآمدهای حاصل از فروش اموال و دارایی های منقول و غیرمنقول مازاد به استان ها ابلاغ شده تا در شوراهای تخصصی استانی، تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: مبلغ در نظر گرفته شده برای استان قم در این تفاهم نامه عدد 41 میلیارد و 880 میلیون تومان برای هر ماه است که بر اساس وصول درآمدهای استانی اختصاص می یابد.

مدیرکل برنامه ریزی و بودجه استانداری قم ادامه داد: این تفاهم نامه بر اساس میزان تحقق 95 درصدی درآمدی در استان ها تنظیم و در آن قید شده که اگر هر استان کمتر یا بیشتر از 95 درصد بتوانند درآمدهای خود را وصول کنند، به چه میزان از این تخصیص کم و یا بر آن افزوده خواهد شد.

امانی خاطر نشان کرد: رشد درآمدی 45 درصدی استان نسبت به سال 98 و همچنین بیش از 102 درصد وصول درآمدی برای استان حاکی از آن است که تخصیص این اعتبار جدید بیش از مبلغ اعلام شده خواهد بود.

وی سپس پیشنهادی به شورای برنامه ریزی و توسعه استان برای تصویب هزینه کرد این اعتبار اعلام کرد تا مطابق با الگوی ابتدای امسال و با اولویت استفاده برای بازنشستگان استان و برخی موارد دیگر هزینه شود که این پیشنهاد با 14 رأی موافق و بدون رأی مخالف به تصویب رسید.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 91999

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/91999/رشد-45-درصدی-درآمد-استان-قم-نسبت-سال-گذشته

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir