جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 92019
منبع : خبرگزاری تسنیم

دستگاه‌های اجرایی استان قم اموال مازاد را احصا کنند

قم نيوز : استاندار قم گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در شرایط کنونی نسبت به فروش اموال مازاد خود جدیت داشته باشند.
دستگاه‌های اجرایی استان قم اموال مازاد را احصا کنند/ مشکل بودجه‌ای قم به‌واسطه تک‌شهرستانی‌بودن
دستگاه‌های اجرایی استان قم اموال مازاد را احصا کنند/ مشکل بودجه‌ای قم به‌واسطه تک‌شهرستانی‌بودن
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در هفتمین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: از تلاش و همت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای انعقاد تفاهم‌نامه سایر اعتبارات هزینه‌ای که با هدف بالابردن حجم وصولی و پوشش کسری بودجه و اعتبارات منعقد شده تشکر می‌کنیم دستگاه‌های اجرایی باید در شرایط کنونی نسبت به فروش اموال مازاد خود جدیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه "مولدسازی در ابتدا از استانداری شروع می‌شود و با جدیت انجام می‌گیرد" ابراز کرد: سایر دستگاه‌ها هم با توجه به وضع موجود کشور نسبت به فروش اموال مازاد خود اقدام کنند که این امر را از سوی دستگاه‌های اجرایی پیگیری و رصد می‌کنیم.

استاندار قم خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی و محدودیت منابع بودجه باید دستگاه‌های اجرایی نهایت صرفه‌جویی داشته باشند .

وی با اشاره به اینکه "برخی دستگاه‌های اجرایی اعتبار استانی و برخی دیگر اعتبارات ملی دارند" گفت: باید این نکته اصلاح شود و این مشکل حاصل تک شهرستانی بودن قم بوده که به دلیل تک شهرستانی بودن، ما با چالش کمبود اعتبارات و محدودیت پرداخت‌ها روبرو هستیم که باید این مشکل برطرف و پیگیری شود.

سرمست همچنین پروژه اتصال عمار یاسر به آزادراه امیرکبیر را پروژه مهم و حیاتی استان نام برد و افزود: این پروژه از پروژه‌های مهم استان بوده که برای کاهش ترافیک و معضلات آن باید در اسرع وقت اجرایی و پیگیری شود و در این شورا باید تصویب گردد.

وی به واگذاری پروژه‌های عمرانی به بسیج سازندگی و بهره‌گیری از اعتبارات 30 درصدی بسیج هم اشاره کرد و یادآور شد: باید برای اتمام 12 پروژه مهم و ناتمام استان از ظرفیت بسیج استفاده کرد در ضمن باید یک کمیته‌ای به ریاست فرماندار تشکیل و این پروژه‌ها طبق اهمیت اولویت‌بندی و تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaowno.49nu615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما