چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : 92105
منبع : خبرگزاری فارس

راه و شهرسازی احداث بوستان ترافیک را متوقف کرد

قم نيوز : مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به پروژه احداث بوستان ترافیک در حاشیه بلوار امامت و فداییان اسلام از ایجاد وقفه از سوی راه و شهرسازی در روند اجرای این پروژه از چند ماه پیش خبر داد.
راه و شهرسازی احداث بوستان ترافیک را متوقف کرد
راه و شهرسازی احداث بوستان ترافیک را متوقف کرد
به گزاش قم نيوز محمد رمضانی با اشاره به اجرای پروژه بوستان ترافیک اظهار کرد: این بوستان در چند قسمت در حاشیه بلوار امامت و فداییان اسلام در دست احداث است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به طراحی کم نظیر این بوستان افزود: طراحی بوستان ترافیک به نوعی است که می‌تواند به عنوان یکی از بهترین بوستان های خاورمیانه مطرح شود.

وی با بیان اینکه این پروژه در بودجه سال آینده شهرداری قرار گرفته است،‌ ادامه داد: محل قرارگیری بوستان به نوعی است که پستی و بلندی های طبیعی دارد و با آسفالت مسیر می تواند به محل مناسبی برای دوچرخه سواری تبدیل شود.

رمضانی با بیان اینکه راه و شهرسازی از دو ماه پیش روند کار در بوستان ترافیک را متوقف کرده است، افزود: راه و شهرسازی مردم را برای پیگیری مطالباتشان به شهرداری ارجاع می‌دهد اما همراهی‌هایی که برای اجرای پروژه‌های عمرانی صورت می‌گیرد ناکافی است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با تاکید بر اینکه همه ازجمله شهرداری و راه و شهرسازی باید پیگیر مطالبات مردم باشند، تصریح کرد: راه و شهرسازی زمین بوستان ترافیک را به منظور فضای سبز واگذار کرده بود اما بعد از اینکه بحث احداث بوستان ترافیک پیش آمد از اجرای آن جلوگیری کرده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgnq9y.ak9xz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما