کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری مسابقه آنلاین از خاطرات و زندگینامه شهید مدافع حرم مجید عسگری

خبرگزاری فارس , 1 آبان 1399 ساعت 18:07

دبیر ستاد برگزاری سومین سالگرد شهید مجید عسگری از برگزاری مسابقه آنلاین از خاطرات و زندگینامه شهید مدافع حرم مهندس مجید عسگری به صورت مجازی خبر داد.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام حسن فرزانه موحد اظهار کرد: کانون فرهنگی شهید صالحی همزمان با ایام شهادت امام عسکری علیه السلام و سومین سالگرد معلم مدافع حرم شهید مجید عسگری  برگزاری برنامه هایی را تدارک دیده است.

مسؤول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی ادامه داد:  نشر راه و روش زندگی شهید مجید عسگری برای الگو گرفتن از شهید برای عموم جامعه مخصوصا طیف جوان و دانش آموز ، در قالب بیان خاطرات از معلم شهید در فضای مجازی به آدرس @shahidasgariejamkarani از جمله این برنامه هاست.

وی افزود: همچنین برگزاری مسابقه آنلاین از خاطرات و زندگینامه شهید عسگری  به آدرس https://survey.porsline.ir/s/AKl5X17/ یکی دیگر از برنامه های کانون در این ایام است.

دبیر ستاد برگزاری سومین سالگرد شهید مجید عسگری ادامه داد: به رسم یادبود هدایایی نیز به شرکت کنندگان و برگزیدگان اهدا خواهد شد.

وی آماده سازی و انتشار کلیپ هایی از مستند زندگینامه شهید عسگری از زبان دوستان و خانواده شهید در فضای مجازی و پیام رسان ایتا به آدرس @tarhe_parvaz را از دیگر برنامه های کانون عنوان کرد.

حجت الاسلام موحد برگزاری مراسم یادواره شهید به صورت مجازی باسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین استاد میرزا محمدی و مداحی حاج علی حبیب زاده را از دیگر برنامه های سالگرد شهادت مجید عسگری دانست.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 92129

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92129/برگزاری-مسابقه-آنلاین-خاطرات-زندگینامه-شهید-مدافع-حرم-مجید-عسگری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir