سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب : 92214
منبع : خبرگزاری فارس

حمایت از نیازمندان در قرارگاه «گامی به سوی جامعه مهدوی»

قم نيوز : معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران از ادامه فعالیت «قرارگاه گامی به سوی جامعه مهدوی» خبر داد گفت: خادمان مسجد مقدس جمکران در دور چهارم فعالیت های این قرارگاه و در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برنامه های خود را از نهم تا هفدهم ربیع الاول اجرا می کنند.
حمایت از نیازمندان در قرارگاه «گامی به سوی جامعه مهدوی»
حمایت از نیازمندان در قرارگاه «گامی به سوی جامعه مهدوی»
به گزارش قم نيوز ابراهیم صدوقی  امروز اظهار کرد: «قرارگاه گامی به سوی جامعه مهدوی» مسجد مقدس جمکران در چهارمین گام فعالیت خود پس از ماه های شعبان، رمضان و دهه ولایت، از نهم ربیع الاول سالروز امامت حضرت ولی عصر ارواحنافداه تا هفدهم ربیع الاول، ولادت با سعادت رسول خدا(ص) طرح قربانی برای سلامتی امام زمان(علیه السلام) را انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: با تاکید رهبرمعظم انقلاب مبنی بر ادامه یافتن نهضت تعاون و رزمایش همدلی و کمک مومنانه، خادمان مسجد مقدس جمکران نیز در لبیک به فرمان معظم له برنامه های خود را از نهم تا هفدهم ربیع الاول اجرا می کنند.

وی با اشاره به اینکه در گام نخست فعالیت این قرارگاه بالغ بر20 تن گوشت و 500 هزار پرس غذای گرم بین فقرا و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد، بیان کرد: هدف اصلی این گونه فعالیت ها در مسجد مقدس جمکران، هم افزایی گروه های جهادی جهت ارائه مطلوب خدمات اجتماعی و انسجام ظرفیت های مردمی برای کمک رسانی به محرومین جامعه و ایجاد شبکه تعاملی خدمات اجتماعی با رویکرد رفع فقر و محرومیت و دمیدن روح مهدوی درجامعه است.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران ادامه داد: این مکان مقدس در گام جدید، با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی و اجرای طرح قربانی به نیت سلامتی امام زمان (عج)، بسترسازی مناسبی را برای مشارکت آحاد مردم باهرتوان مالی در این امر مبارک، انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه برای توزیع گوشت قربانی توسط مشارکت کنندگان نیز تمهیداتی صورت گرفته و شرایطی وجود دارد که در صورت درخواست قربانی کنندگان اعلام می شود، گفت: برای افراد عادی نیز که در این ایام اقدام به قربانی با هدف توزیع برای مردم مستضعف کنند توسط مسجد مقدس جمکران شرایط مشارکت در نظر گرفته شده است.

گفتنی است بانیان و خیرین می توانند با شماره گیری# ۳۱۳*۷۸۰* در این طرح مومنانه شرکت کنند.

همچنین شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۳۱۳۱۰۴۳۰ بانک ملت به نام مسجد مقدس جمکران برای واریز وجوه نقدی در نظر گرفته شده، ضمناً عزیزانی که نذر گوسفند قربانی دارند می توانند با شماره ۳۷۲۵۴۷۰۰ با پیش شماره ۰۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchkinw.23nizdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما