چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : 92227
منبع : خبرگزاری تسنیم

ساخت 1000 واحد مسکن محرومین در روستاهای استان قم در دستور کار قرار گرفت

قم نيوز : مدیرکل بنیاد مسکن استان قم گفت: در راستای کمک به اقشار کم درآمد و محروم روستائی و شهرهای کوچک زیر ۲۵۰۰۰ نفر، ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومین در روستاهای استان قم در دستور کار قرار گرفت.
ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومین در روستاهای استان قم در دستور کار قرار گرفت
ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومین در روستاهای استان قم در دستور کار قرار گرفت
به گزارش قم نیوز داریوش بلدی در جلسه هماهنگی احداث مسکن محرومین اظهار داشت: تفاهمنامه‌ای سه جانبه مابین سازمان برنامه و بودجه کشور، استانداری قم و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت ساخت  1000 واحد مسکونی در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر در استان منعقد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قم افزود: این تفاهم‌نامه با حضور یزدان پناه معاون پشتیبانی، ملا اسماعیلی معاون بازسازی و مسکن روستایی و سرپرستان دفاتر نمایندگی بخش خلجستان، سلفچگان، جعفرآباد، کهک و مرکزی در سالن جلسات دفتر مدیرکل برگزار شد.

وی با اشاره به سهمیه تخصیصی در خصوص جذب افراد نیازمند بیان کرد: هدف از اجرای این طرح، خانه‌دار کردن اقشار محروم است که مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، خانواده ایتام و افراد بی‌سرپرست در اولویت هستند.

بلدی خاطر نشان کرد: براساس این تفاهمنامه، مبلغ 300 میلیون ریال کمک بلاعوض توسط سازمان برنامه و بودجه و مبلغ 500 میلیون ریال تسهیلات مسکن روستایی با نرخ 5 درصد و بازپرداخت 12 ساله از طریق بنیادمسکن به متقاضیان این طرح تعلق می گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قم عنوان کرد: سرپرستان دفاتر نمایندگی در بخش ها تمام تلاش خود را به کار گیرند تا بتوانیم سهمیه درخواستی برای استان را افزایش و افراد بیشتری را خانه دار کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbz5b9.rhb55piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما