پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : 92247
منبع : خبرگزاری تسنیم

رسانه‌های قمی رسالت مهمی در ترویج فرهنگ استفاده از ماسک بر عهده‌ دارند

قم نيوز : معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد قم گفت: رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و صدا و سیما در تصاویری که استفاده می‌کنند همراه با ماسک باشد.
رسانه‌های قمی رسالت مهمی در ترویج فرهنگ استفاده از ماسک بر عهده‌ دارند
رسانه‌های قمی رسالت مهمی در ترویج فرهنگ استفاده از ماسک بر عهده‌ دارند
به گزارش قم نیوز محمدجواد محرابی امروز در بیست و هشتمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی و کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی ستاد مبارزه با کرونا که در سالن کرامت استانداری برگزار شد اظهار داشت: در راستای بهره‌مندی از ظرفیت سازه‌های تبلیغاتی محیطی باید از ظرفیت بخش خصوصی بهره‌مند شویم.

وی افزود: یکی از موضوعات دیگر که مطرح شد در تبلیغات بخش تجاری یک شعار بهداشتی اکران شود که از هفته پیش این موضوع عملیاتی شد و در این زمینه با  شرکت‌های تبلیغاتی صحبت کردیم.

معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد قم بیان کرد: طرح تبلیغاتی سرای ابریشم عکس ماسک با شعار بهداشتی است و قرار شد در همه تصاویر تبلیغاتی از ماسک استفاده شود.

محرابی ادامه داد: رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و صدا و سیما در تصاویری که استفاده می‌کنند همراه با ماسک باشد و در همه اخبار شخصیت‌ها از ماسک استفاده کرده باشند.

وی تصریح کرد: رسانه‌های جمعی در حرفه خود باید یک شعار و اِلمانی از شرایط ویژه کرونایی داشته باشند که این موضوع را باید به یک طرح خاص برسیم و باید دست رسانه‌ها را باز بگذاریم و شعار بهداشتی بهره‌مند شوند، دستگاه‌های استان باید سربرگ‌هایشان شعار بهداشتی و من ماسک می‌زنم باشد.

مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم نیز در این جلسه  بیان کرد: شهرداری حاضر است پس از کرونا در زمینه برگزاری جشن‌های عروسی همکاری داشته باشد.

ارائه تسهیلات مناسب برای زوج‌های جوان در راستای ازدواج آسان

وی افزود: کرونا نشان داد که می‌توان بدون برگزاری مجلس و همچنین با برگزاری مراسم ساده ازدواج کرد و نسل جوان را باید در این زمینه ترغیب کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم بیان کرد: باید برگزاری جشن‌های عروسی غیرحضوری را مورد تأکید قرار داده و تسهیلات مناسب در اختیار زوج‌های جوان قرار دهیم تا مراسم ازدواج ساده برگزار کنند.

ابوالفضل احمدی‌نیا مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات قم در این جلسه خاطرنشان کرد: پیام‌های صوتی که درباره ویروس کرونا به مردم اعلام شد بازتاب بسیار منفی داشت و سبب استرس آن‌ها شد، تصمیم گرفتیم که این پیام‌ها را متوقف کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd5x0n.yt0xo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما