شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : 92281
منبع : خبرگزاری فارس

تعویق مسابقات لیگ برتر بدمینتون تا 29 آبان

قم نيوز : تیم بدمینتون رعدپدافند قم در پی تعویق مسابقات لیگ برتر بدمینتون 29 آبان به مصاف ذوب روی صبای زنجان خواهد رفت.
تعویق مسابقات لیگ برتر بدمینتون تا 29 آبان
تعویق مسابقات لیگ برتر بدمینتون تا 29 آبان
به گزارش قم نیوز هیات بدمینتون استان قم در فصل جدید لیگ برتر بدمینتون کشور در بخش آقایان با عنوان رعدپدافند شرکت کرده است.
تیم هیات بدمینتون استان قم که این روزها در لیگ برتر آقایان با اقتدار صدرنشین است قصد دارد در لیگ‌ یک کشور هم در بخش آقایان و بانوان تیم داری کند.
علی فرجی دبیر هیات بدمینتون استان قم با اشاره به وضعیت تیم لیگ برتری بدمینتون قم اظهار کرد: به دلیل حمایت از بازیکنان بومی و بازیکنانی که در لیگ برتر استفاده نشدند در لیگ‌ یک هم تیم داری خواهیم کرد.
وی اذعان کرد: این اقدام با اینکه هزینه های ما را افزایش خواهد داد ولی برای اعتلای بدمینتون و افزایش انگیزه بازیکنان بومی این تیم را روانه مسابقات خواهیم کرد.
فرجی افزود: همچنین در قسمت بانوان همانند دو سال گذشته با بازیکنان بومی و غیر بومی در مسابقات حضور پیدا می کنیم که طبق اعلام فدراسیون این مسابقات از 29 آبان ماه آغاز خواهد شد.
وی تصریح کرد: نیم فصل دوم لیگ برتر بدمینتون هم که قرار بود یک آبان ماه آغاز شود و دو هفته به تعویق افتاد تا ۱۵ آبانماه برگزار شود بازهم به تعویق افتاده و 29 آبان رعد پدافند قم میهمان ذوب روی صبای زنجان خواهد بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb85b9.rhb5wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما