دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب : 92305
منبع : خبرگزاری فارس

شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

قم نيوز : بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: شیمیدر امسال در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد
شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد
به گزارش قم نیوز تمرینات تیم بسکتبال شیمیدر قم در فاصله یک هفته تا نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور امروز هم ادامه یافت و یکی از بازیکنان با انگیزه در تمرینات این تیم علی عسگری‌نژاد است که در نقل و انتقالات این دوره به نماینده قم ملحق شده است.

علی عسگری‌نژاد راجع به روند آماده‌سازی تیمش برای لیگ جدید گفت: شرایط عالی هست و خودم فکر می‌کنم در این مدت روند رو به رشدی داشتم، از هم تیمی‌ها هم که سوال می‌کنم می‌گویند نسبت به شروع تمرینات خیلی پیشرفت کرده‌ام، تمرینات خوب پیش می‌رود و بازی‌های دوستانه‌ای که انجام دادیم به هماهنگ بیشتر ما کمک کرده، البته خارجی‌ها که بازی کنند وضعیت شیمیدر بهتر هم خواهد شد، در حقیقت باید بگویم شیمیدر امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی اضافه کرد: از زمانی که بسکتبال بازی می‌کنم دوست داشتم با مصطفی هاشمی کار کنم، چون خیلی تعریف ایشان را شنیده بودم، الان هم که قسمت شد به شیمیدر بیایم اول از همه برای من باعث افتخار است در کنار بازیکنان بزرگی بازی کنم، به ویژه اینکه هاشمی علم بالایی دارد و در این مدت خیلی چیزها به ما یاد داده و هر روز هم  به آن اضافه می‌شود، باشگاه شیمیدر نیز که تا الان چیزی برای تیم کم نگذاشته و امکانات خیلی خوب است.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم در پایان راجع به شروع فصل جدید لیگ برتر بسکتبال عنوان کرد: نمی‌دانم با این وضعیت بد ویروس کرونا در برگزاری مسابقات توقفی ایجاد شود یا خیر؟ به هر حال ما با توجه به تمرینات و بازی‌های دوستانه‌ هماهنگ تر شده‌ایم و برای بازی اول هم آماده هستیم، به نظرم قبل از هر بازی باید تست گرفته شود و بازیکنان در قرنطینه کامل باشند تا در مدت برگزاری مسابقات مشکلی برای هیچ یک از تیم‌ها ایجاد نشود.

لیگ برتر بسکتبال ایران از پانزدهم آبان ماه در تهران به شکل متمرکز آغاز می‌شود ولی تیم شیمیدر قم روز نوزدهم آبان ماه نخستین بازی خود را برابر نیروی زمینی تهران انجام می‌دهد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciwpa3.t1aru2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما