دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب : 92313
منبع : خبرگزاری مهر

تعطیلی و جریمه ۲ میلیارد ریالی کشتارگاه مرغِ گران فروش در قم

قم نيوز : مدیرکل تعزیرات حکومتی با اشاره به گران فروشی یک کشتارگاه در قم گفت: این کشتارگاه ضمن تعطیلی موقت یک ماهه به پرداخت ۲ میلیارد و ۶۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جزای نقدی محکوم شده است.
تعطیلی و جریمه ۲ میلیارد ریالی کشتارگاه مرغِ گران فروش در قم
تعطیلی و جریمه ۲ میلیارد ریالی کشتارگاه مرغِ گران فروش در قم
به گزارش قم نیوز مهدی ریاضی در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش قیمت مرغ در سطح شهر قم و اجرای طرح تشدید برخورد با متخلفان گفت: این طرح که با هدف پیشگیری از روند افزایش خودسرانه قیمت مرغ اجرا شد، با برگزاری گشت‌های مشترک با حضور نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان قم بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با اشاره به تشکیل پرونده‌ای برای یکی از کشتارگاه‌های استان به اتهام گران فروشی گفت: شعبه رسیدگی کننده پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم و احضار متهم و اخذ اظهارات وی، به دلیل عجز از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، اتهام گران فروشی محرز و مسلم را اعلام کرد.

وی افزود: با توجه به سابقه تخلف، این کشتارگاه علاوه بر ممهور پروانه بهره برداری واحد به مهر تخلف سوم، تعطیلی موقت به مدت یک ماه و نصب پارچه به عنوان گران‌فروش، به پرداخت ۲ میلیارد و ۶۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جزای نقدی معادل ۵ برابر ارزش ریالی تخلف در حق دولت محکوم می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchxxnw.23nizdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما