سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 92314
منبع : خبرگزاری مهر
معاون استاندار قم تاکید کرد:

استقرار نیروی انتظامی در ورودی های قم برای کنترل ترددها

قم نيوز : معاون استاندار قم گفت: نیروی انتظامی و پلیس راهور قم برای اجرای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی و جلوگیری از خروج خودروهای بومی مستقر شده اند.
استقرار نیروی انتظامی در ورودی های قم برای کنترل ترددها
استقرار نیروی انتظامی در ورودی های قم برای کنترل ترددها
به گزارش قم نیوز بیژن سلیمان‌پور ظهر دوشنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونا استان قم با اشاره به اینکه برگزاری هرگونه تجمع، همایش و جلسات بیشتر از ۱۵ نفر در قم مانند استان تهران ممنوع و جلسات اداری نیز تا حد امکان به‌صورت مجازی برگزار شود یا به تعویق بیفتد، گفت: با توجه به خطرات روزافزون کرونا حجم برخوردهای حکومتی مانند مسدودسازی ورودی‌های ۲۵ شهر از امروز آغازشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با بیان اینکه نیروی انتظامی و پلیس راهور قم برای اجرای طرح ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از شهر در محورهای مواصلاتی قم مستقرشده‌اند، افزود: قم در حالی امروز با وضعیت قرمز کرونایی دست‌وپنجه نرم می‌کند که در ابتدای فصل تابستان در آستانه به صفر رساندن تعداد مبتلایان بود.

وی افزود: از رسانه‌های استان درخواست می‌کنیم هشدارهای لازم را در رابطه با خطرات کرونا منتشر کنند و ما نیز در این زمینه از آنها حمایت خواهیم کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci5pa3.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما