سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 92317
منبع : خبرگزاری مهر
جامعه المصطفی العالمیه:

۱۳آبان روز شکست توطئه‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی است

قم نيوز : جامعه المصطفی العالمیه در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی اعلام کرد: ۱۳ آبان، روز شکست توطئه‌های آمریکای مستکبر و هم‌پیمانانش علیه جمهوری اسلامی است.
۱۳آبان روز شکست توطئه‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی است
۱۳آبان روز شکست توطئه‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی است
به گزارش قم نیوز جامعه المصطفی العالمیه در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی استکبارستیزی با تاکید بر اینکه ۱۳ آبان، روز شکست توطئه‌های آمریکای مستکبر و هم‌پیمانانش علیه جمهوری اسلامی است، اعلام کرد: عظمت این روز چنان ترسی بر پیکر زخم‌خورده استکبار انداخته که بسیاری از اقدامات ظالمانه و خباثت‌آمیزش را به این روز گره زده است.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

امام خمینی (ره): ما شعار «مرگ بر آمریکا» را در عمل جوانان پرشور، قهرمان و مسلمان در تسخیر لانه فساد و جاسوسی آمریکا تماشا کرده‌ایم.

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی): ۱۳ آبان، روز تجلی دوباره آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ماست.

یوم‌الله ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است. روزی که یادآور قیام دانش‌آموزان و نوجوانان ملت ایران در سال ۵۷ در برابر نظام ستمشاهی و شهادت جمعی از این عزیزان به دست آن نظام تبهکار است. یک سال بعد در همین روز، دانشجویان انقلابی لانه جاسوسی شیطان بزرگ را تسخیر کردند و به تعبیر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (قدس‌سره) انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول رقم زدند. با این اقدام به‌موقع، بسیاری از توطئه‌ها و نقشه‌های رذیلانه آمریکا در آشوب‌آفرینی در کشور شناسایی و خنثی شد و چهره جاسوسان بسیاری که سال‌ها در خدمت نظام سلطه بودند، برملا گردید. از همین رو، این روز به درستی، «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نام گرفته است.

۱۳ آبان، روز شکست توطئه‌های آمریکای مستکبر و هم‌پیمانانش علیه جمهوری اسلامی است و عظمت این روز چنان ترسی بر پیکر زخم‌خورده استکبار انداخته که بسیاری از اقدامات ظالمانه و خباثت‌آمیزش را به این روز گره زده است.

طلاب، استادان و کارگزاران جامعةالمصطفی‌العالمیه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار جهانی در این روز بزرگ، بار دیگر با اصول خدشه‌ناپذیر انقلاب اسلامی و آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تجدید میثاق نموده، بیش از هر زمان دیگر، به تبیین گفتمان اسلام ناب و تحقق آرمان تمدن نوین اسلامی همت خواهند گمارد.

جامعةالمصطفی‌العالمیه
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbzfb9.rhb58piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما