چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : 92329
منبع : خبرگزاری تسنیم

تحریم‌ها ورود تجهیزات مترو قم را با مشکل روبرو کرده است

قم نيوز : شهردار قم با اشاره به آخرین وضعیت پروژه مترو قم گفت: ۸۰ درصد کارها انجام‌شده اما متأسفانه به علت تحریم و مشکلات در ورود تجهیزات بخشی از کار باقی‌مانده است.
تحریم‌ها ورود تجهیزات مترو قم را با مشکل روبرو کرده است/افتتاح فاز نخست با ۱۵ واگن
تحریم‌ها ورود تجهیزات مترو قم را با مشکل روبرو کرده است/افتتاح فاز نخست با ۱۵ واگن
به گزارش قم نیوز سید مرتضی سقاییان‌نژاد با اشاره به آخرین وضعیت پروژه مترو اظهار داشت: متأسفانه پروژه مترو به علت مشکلات تحریم و اقتصادی از برنامه اصلی خود عقب‌افتاده اما همچنان با قوت در حال اجرا است.

وی افتتاح فاز نخست مترو به طول 5.2 کیلومتر را تا اواخر سال 99 یا ابتدای سال 1400 اعلام کرد و گفت: 80 درصد کارها انجام‌شده اما متأسفانه به علت تحریم و مشکلات در ورود تجهیزات بخشی از کار باقی‌مانده است.

شهردار قم با یادآوری خرید 80 واگن مسافربری برای مترو قم خاطرنشان کرد: برای افتتاح فاز نخست پروژه مترو 15 واگن به قم انتقال داده می‌شود و بعد از ورود 80 واگن خریداری‌شده واگن‌ها جابه‌جا خواهد شد.

وی از فروش 300 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای تکمیل مترو قم خبر داد و افزود: در اجرای پروژه مترو ازنظر مالی و برنامه‌ریزی مشکلی نداشته اما متأسفانه به علت تحریم‌های ظالمانه مشکلاتی ایجادشده است.

سقاییان نژاد روحیه شهرداری قم و قرارگاه خاتم انبیا را در انجام پروژه مترو جهادی توصیف کرد و ادامه داد: 14 ایستگاه مترو در تمام‌مسیر به طول 14 کیلومتر در حال تکمیل بوده و امیدواریم بتوانیم در کمترین زمان پروژه را افتتاح کرده و شرمنده مردم نشویم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceox8o.jh8wwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما