شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب : 92369
منبع : خبرگزاری فارس

امکانات از هر نظر در شیمیدر قم مهیا است

قم نيوز : بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: امکانات از هر نظر در شیمیدر فراهم است و همه تلاشم این است که که بهترین نتیجه را در لیگ جدید رقم بزنیم.
امکانات از هر نظر در شیمیدر قم مهیا است
امکانات از هر نظر در شیمیدر قم مهیا است
به گزارش قم نیوز در تمرینات شیمیدر قم برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور هر یک از بازیکنان سعی دارند توانایی فنی و قابلیت‌های بالای تکنیکی خود را به بهترین شکل به سرمربی با تجربه تیم‌‌شان یعنی مصطفی هاشمی نشان دهند که یکی از آنها نوید خواجه‌زاده است.

خواجه‌زاده که از حدود 15 سال قبل در بسکتبال فعالیت می‌کند و بازیکن تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف بوده، امسال قراردادی به مدت یک فصل با تیم بسکتبال شیمیدر قم امضاء کرده تا نماینده قم را در فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور همراهی کند، لیگی که با شرکت 16 تیم در دو گروه انجام می‌شود.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم راجع به وضعیت این تیم پیش از شروع لیگ جدید گفت: پس از تعطیلی لیگ به شکل انفرادی تمریناتم را ادامه دادم و با آمادگی به شیمیدر آمدم، تمرینات تیم هم پرفشار ادامه دارد و اکنون از نظر بدنی در وضعیت ایده‌آلی هستیم، امکانات از هر نظر در شیمیدر مهیا است و تمرینات خوب پیش‌ می‌رود.

خواجه‌زاده تیم شیمیدر را یکی از تیم‌های بزرگ بسکتبال ایران توصیف کرد و افزود: به همین دلیل همه بازیکنان تمایل دارند عضو چنین باشند، خدا را شکر می‌کنم که این موقعیت برای من ایجاد شد تا در شیمیدر بازی کنم، تمام تلاشم را خواهم کرد تا بهترین نتیجه را اول برای تیم و سپس برای خودم رقم بزنم.

وی  به سابقه کار کردن زیر نظر مصطفی هاشمی اشاره و عنوان کرد: یک فصل در مهرام با ایشان کار کرده‌ام و امسال هم بعد از اینکه متوجه شدم من را برای تیم شیمیدر در نظر دارد بدون تعلل آمدم،

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم با اشاره به آغاز لیگ برتر بسکتبال بعد از وقفه‌ای طولانی، ابراز کرد: البته این وضعیت برای همه تیم‌ها یکسان بوده و طبعا چند ماه دور بودن از رقابت‌ها سخت است، با این حال باید با بازی‌های تدارکاتی پیش از شروع لیگ آماده شویم که این اتفاق در شیمیدر رخ داده و تا کنون دو مسابقه انجام داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: با شروع لیگ خودمان را با شرایط رقابت وفق خواهیم داد، این شرایط برای دیگر تیم‌ها هم هست و ما باید با آن کنار بیاییم، به نظر من در کنار فدراسیون تمام بازیکنان باید تلاش کنند تا جایی که امکان دارد موارد بهداشتی و ایمنی بدن رعایت شود که کسی به کرونا مبتلا نشود.

خواجه‌زاده افزود: فکر می‌کنم همانند دوره قبل لیگ خوبی داشته باشیم، سال قبل بازی‌های خوبی برگزار شد و دیدیم که برخی تیم‌های ضعیف تیم‌های مدعی را شکست دادند و این اتفاق چندین بار رخ داد، در لیگ امسال هم هیچ تیمی از الان نسبت به قهرمان بودن، رفتن به فینال یا قرار گرفتن جزو چهار تیم مطمئن باشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci3pa3.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما