شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : 92372
منبع : خبرگزاری فارس

بهینه سازی روند و تسریع در عملکرد و فعالیت شهرداری

قم نيوز : عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: شورای شهر در دوره پنجم توانسته با تصمیم سازی های خود هم بودجه را بهینه کرده و هم به عملکرد شهرداری سرعت ببخشید.
بهینه سازی روند و تسریع در عملکرد و فعالیت شهرداری
بهینه سازی روند و تسریع در عملکرد و فعالیت شهرداری
به گزارش قم نیوز زین العابدین قراچورلو امروز با اشاره به عملکرد شورای اسلامی شهر قم در دوره پنجم اظهار کرد: در وضعیت اقتصادی که در جامعه ما وجود دارد شورا نمره قابل قبولی را کسب کرده و موجب شده با تفکری درست پروژه ها اجرا شده و توسعه ادامه پیدا کند.
وی با بیان اینکه بسیاری از پروژه های توسعه ای در شهرهای دیگر متوقف شده است افزود: در شهر قم با تفکر مناسبی که وجود داشت و تعامل شکل گرفته توانستیم پروژه های توسعه ای را بیش از پیش پیش ببریم.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: شهرداری طی این مدت هم منابع مالی را حفظ کرده و هم توانسته آنها را بهینه مورد استفاده قرار دهد.
وی اجرای پروژه های عمرانی و اعمال نظارت های لازم بر انها را مورد توجه قرار داد و گفت: شورا با نظارت خود موجب شد هم پروژه ها با کیفیت اجرا شده و هم هزینه های اضافی کاهش پیدا کند.
قراچورلو استفاده از نیروهای متخصص و کارشناس در حوزه شهری را مورد توجه قرار داد و افزود: بخشی از مصوبات شورای شهر ایجابی و بخشی توصیه ای هستند و شورا نقش راهنما را در این موارد ایفا کرده است.
وی با بیان اینکه شورا در تدوین بودجه و ایجاد منابع اقدامات قابل توجهی انجام داده است اظهار کرد: شورای شهر قم بیش از دو الی سه ماه خود را در کمیسیون های متعدد به امر تدوین و تصویب بودجه اختصاص می دهد.
قراچورلو افزود: ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... بودجه در کمیسیون های شورا بررسی می شود تا هم بهینه باشد و هم سرعت لازم را برای اجرا در اختیار شهرداری قرار دهد.
وی با تاکید بر اینکه ضمن اجرای پروژه ها مباحث اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی آنها نیز پیش بینی می شود افزود: همین نگاه جامع موجب شده سرعت اجرای پروژه ها سرعت قابل توجهی پیدا کند.
عضو شورای شهر قم استفاده از مدیریت منابع انسانی در عملکرد و تصمیم سازی های شورا را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: طوری برنامه ریزی شده که به اندازه تلاشی که می کند و جایگاهی که دارد تشویق شود تا عملکرد بهبود یابد.
وی با تاکید بر اینکه باید به سمت امکانات شهر هوشمند پیش رویم خاطرنشان کرد: باید بسترهای لازم به صورتی فراهم شود که مردم بتوانند از هرجایی و با امکانات حداقلی بتوانند از خدمات شهرداری بهره مند شوند.
قراچورلو خدمات عمومی شهروندان و آرام سازی شهر را یکی از ضرورت ها عنوان کرد و گفت: در بحث کرونا هم شهرداری خوب عمل کرد و امروز شاهد شرایط آرامی در شهر هستیم.
وی با اشاره به افرادی که طی ماه های اخیر به دلیل شیوع کرونا با مشکل روبه رو شده اند افزود: به همین خاطر شورا برنامه ریزی کرد و تخفیفات ویژه ای اعمال کرد تا مردم بتوانند با فشار کمتری از خدمات شهری بهره مند شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcci1qo.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما