شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : 92378
منبع : خبرگزاری فارس

هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در قم انجام شد

قم نيوز : شهردار قم گفت: در سال جاری با وجود تحریم‌ها و مشکلات ناشی از کرونا، هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی با مشارکت شهرداری در قم ایجاد شد.
هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در قم انجام شد/ افتتاح ۵۰ پروژه بزرگ تا پایان سال
هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در قم انجام شد/ افتتاح ۵۰ پروژه بزرگ تا پایان سال
به گزارش قم نیوز سید مرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار با آیت الله العظمی علوی گرگانی با اشاره به اجرایی شدن هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در سال جاری، اظهار کرد: این اتفاق با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری قم و در شرایط تحریم‌های اقتصادی و وضعیت ویژه کرونا رخ داده است.

شهردار قم افزود: در این هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده در سال جاری، ۴۰ درصد شهرداری و ۶۰ درصد بخش خصوصی نقش داشته است.

سقائیان‌نژاد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عملکرد شهرداری قم در این زمینه، اضافه کرد: برای حراست از جان شهروندان، ۴۰ گروه به طور مرتب بوستان‌ها، سرویس‌های عمومی، اتوبوس‌ها و… را ضد عفونی می‌کنند.

وی گفت: همچنین برخی شهروندان که به شهرداری بدهکار بودند با مصوبه شورای اسلامی شهر از شرایط امهال چک بهره‌مند شده و غرفه‌دارانی که با شهرداری در ارتباط بودند و کسب و کارشان دچار مشکل بود، شامل بخشودگی و تخفیف شدند.

شهردار قم با اشاره به اجرای تدابیر لازم در بهشت معصومه(س) برای دفن بهداشتی اموات کرونایی، اظهار داشت: با وجود مشکلات مربوط به کرونا، شهر یک موجود زنده است و مردم باید زندگی شان را ادامه داده و شادابی و امید به زندگی داشته باشند.

سقائیان‌نژاد با اشاره به توجه شهرداری به اموری مانند نگهداری مطلوب از فضای سبز و نظافت شهر با وجود شرایط کرونایی، ادامه داد: در طول سال‌های اخیر از سرانه فضای سبز ۱۳.۹ متر مربع به ۲۰.۳ متر مربع به ازای هر نفر رسیدیم.

وی با اشاره تلاش شهرداری برای رسیدن به سرانه ۲۵ متری فضای سبز به ازای هر نفر تا پایان سال ۱۴۰۰ گفت: برای رسیدن به این هدف بوستان‌های متعددی در شهر قم ایجاد شده است.

شهردار قم با اشاره به اینکه ۸۹۴ پروژه عمرانی در شهر در حال اجرا است، اظهار کرد: از ابتدای سال سه مرحله افتتاحیه پروژه در شهر قم داشتیم.

سقائیان نژاد گفت: دهه کرامت امسال ۹۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی توسط شهرداری قم افتتاح شد و پس از آن در هفته دولت ۱۳۰ میلیارد تومان و در هفته دفاع مقدس هم همین مقدار پروژه را افتتاح کردیم.

وی خاطرنشان کرد: نزدیک به ۵۰ پروژه بزرگ که هر یک اعتبار بالای ۳۰ میلیارد تومان دارند تا پایان سال در شهر قم افتتاح می‌شود.

شهردار قم با اشاره به سختی‌های متعدد کار در شرایط اقتصادی کنونی، گفت: با وجود همه مشکلات خم به ابرو نیاورده و وظایف خودمان را دنبال کردیم و عنایت خداوند و حضرت معصومه(ع) هم شامل حال ما شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcivpa3.t1ary2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما