دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب : 92433

کتابخانه مرکزی قم تا پایان امسال افتتاح می‌شود

قم نيوز : سرپرست کتابخانه‌های عمومی قم گفت: تا پایان سال کتابخانه مرکزی قم را افتتاح می‌کنیم.
کتابخانه مرکزی قم تا پایان امسال افتتاح می‌شود
کتابخانه مرکزی قم تا پایان امسال افتتاح می‌شود
به گزارش قم نیوز سجاد عمرانی امروز در حاشیه آیین افتتاح کتابخانه عمومی شهدای نوبهار قم اظهار داشت: کتابخانه شهدای نوبهار با زیربنای 2490 متر بزرگ‌ترین کتابخانه عمومی است که در قم است.

وی بابیان اینکه کتابخانه شهدای نوبهار کتابخانه‌ای استاندارد است و همه بخش‌های کتابخانه کامل را دارا است،افزود: این کتابخانه در 4 طبقه افتتاح‌شده و دارای مخزنی با 21 هزار جلد کتاب است و قابلیت افزایش تا 50 هزار جلد را دارد.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی قم بیان کرد:کتابخانه شهدای نوبهار سال 77 تأسیس و سال 89 برای بازسازی تخریب شد و امسال در دهمین سال بازسازی بااعتبار سفر مقام معظم رهبری افتتاح شد.

عمرانی با تأکید براینکهکتابخانه نوبهار ازنظر زیربنا و مساحت در استان قم اول است، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های این کتابخانه این است که در نقاط آسیب اجتماعی قم واقع‌شده است، در بخشی از شهر که از خدمات فرهنگی کمتری برخوردار است.

وی گفت: کتابخانه شهدای نوبهار دارای 130 متر بخش کودک است، در این بخش هدف اصلی‌مان این است که نسل آینده را به کتاب‌خوانی علاقه‌مند کنیم و اگر بر این موضوع سرمایه‌گذاری کنیم در آینده شاهد نسل کتاب‌خوان خواهیم بود.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی قمخاطرنشان کرد:تا پایان سال کتابخانه مرکزی قم را افتتاح می‌کنیم، این کتابخانه در طراز کتابخانه‌های برتر سراسر کشور خواهد بود که در خیابان امام خمینی(ره) واقع است و بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaeyno.49nue15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما