دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : 92448

مردم قم پیگیر حضور شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال هستند

قم نيوز : رئیس هیات بسکتبال استان قم گفت: مردم قم مرتب پیگیر حضور شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال هستند و علاقه زیادی به تیم دارند.
مردم قم پیگیر حضور شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال هستند
مردم قم پیگیر حضور شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال هستند
به گزارش قم نیوز مرتضی سخایی در آیین رونمایی از پیراهن تیم بسکتبال شیمیدر قم و در دیدار با هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر و بازیکنان این تیم گفت: بسیار ناراحتم از اینکه کرونا امسال اجازه نداد در شهر قم میزبان بازی‌های تیم شیمیدر در مقابل حریفان لیگ برتری خود باشیم.

وی ابراز کرد: سال گذشته جمعیت زیادی به سالن شهید حیدریان قم می‌آمدند تا از نزدیک بازی‌های تیم شیمیدر را تماشا کنند، آنها حامی تیم بودند و مدت‌ها پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر مرتب پیگیر حضور شیمیدر در لیگ برتر بودند و درخواست آنها را به مدیریت باشگاه رساندیم و خوشبختانه شیمیدر بار دیگر با مدیریت هنریک درغوکاسیان یک تیم خوب روانه لیگ برتر بسکتبال کرده است.

رئیس هیات بسکتبال استان قم اضافه کرد: مجموعه هیات بسکتبال تیم شیمیدر را از خود می‌داند و به طور کامل حامی این تیم است، ما هر کاری در توان‌مان باشد برای موفقیت این تیم انجام می‌دهیم، علاقه زیادی در قم به این تیم وجود دارد و امیدوارم خیلی زود بار دیگر شاهد بازی شیمیدر در حضور تماشاگران پرشور قمی باشیم.

وی در ادامه به حمایت باشگاه شیمیدر از هیات بسکتبال قم برای حضور در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: با دلگرمی‌ها و پشتیبانی مدیریت شیمیدر، خوشبختانه امسال مقدمات تشکیل تیم دسته اولی قم فراهم شد تا استعدادهای بسکتبال قم نیز در این تیم توانایی خود را به نمایش بگذارند.

گفتنی است: تیم بسکتبال شیمیدر در سال 1398 به استان قم منتقل و نماینده قم در بالاترین سطح مسابقات باشگاهی بسکتبال کشور یعنی لیگ برتر شد، تیمی که در نخستین سال حضور در قم به مقام سوم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال ایران دست یافت اما دیدارهای مرحله پلی آف و نهایی به دلیل شیوع کرونا به انجام نرسید و لیگ نیمه تمام ماند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg7t9y.ak9xt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما