سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : 92453

قم مقتدرانه از سد نیروی زمینی تهران گذشت

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدر قم در دیداری از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی فصل جدید پیکارهای لیگ برتر باشگا‌های کشور از سد تیم نیروی زمینی تهران عبور کرد.
قم مقتدرانه از سد نیروی زمینی تهران گذشت
قم مقتدرانه از سد نیروی زمینی تهران گذشت
به گزارش قم نیوز درحالی‌که دیدارهای دور مقدماتی از فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در گروه دوم مقدماتی در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده است، هشت تیم در این گروه با یکدیگر پیکار می‌کنند.

در این مسابقات شاگردان مصطفی هاشمی در تیم بسکتبال شیمیدر قم با تیم‌های مهرام تهران یکی از مدعیان قهرمانی و تیم‌های شهرداری بندرعباس، ذوب‌آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، کوچین آمل، آینده‌سازان و نیروی زمینی تهران رقابت می‌کنند و هشت تیم این گروه به مرحله پلی‌آف می‌روند.

در نخستین دیدار روز آغازین این مرحله ابتدا تیم‌های شیمیدر قم و نیروی زمینی تهران در سالن خالی از تماشاگر به مصاف یکدیگر رفتند که در این دیدار زیبا و جذاب و مهیج این تیم شیمیدر قم بود که حریف خود را با نتیجه نهایی 109 بر 69 شکست داد.

دو تیم از آغاز تا پایان مسابقه جدال جذابی به نمایش گذاشتند بسکتبال داشتند ولی این شیمیدر قم بود که بازی برتری ارائه کرد و کوارتر نخست را با نتیجه 24 بر 7 به نفع خود تمام کرد، در کوارتر دوم با حساب 23 بر 21 پیروز شد و نیمه نخست را با برتری 57 بر 28 به پایان رساند.

در نیمه دوم این دیدار تیم شیمیدر قم ابتدا با حساب 26 بر 16 کوارتر سوم را برد و کوارتر چهارم نیز با نتیجه 26 بر 25 به نفع شیمیدر تمام شد تا شاگردان مصطفی هاشمی این دیدار را در مجموع با نتیجه 109 بر 69‌ به نفع خود به پایان رسانده و گام نخست از فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال را محکم بردارند.

لازم به ذکر است: نماینده بسکتبال قم در ادامه دیدارهای گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ برتر بسکتبال روز بیستم آبان ماه در سالن بسکتبال آزادی تهران با تیم آینده‌سازان تهران دیدار می‌کند و سپس لیگ برتر به دلیل تشکیل اردوی تیم ملی تعطیل می‌شود.

انتهای خبر / 106
https://qomnews.ir/vdcc10qo.2bqip8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما