چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 92484

افتتاح خانه موزه شهیدان زین الدین به مناسبت روز قم

قم نيوز : رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: به مناسبت روز قم خانه موزه شهیدان زین الدین با هدف معرفی سیره شهدا و سیره تربیتی این شهیدان افتتاح می شود.
افتتاح خانه موزه شهیدان زین الدین به مناسبت روز قم
افتتاح خانه موزه شهیدان زین الدین به مناسبت روز قم
به گزارش قم نیوز حسن مالکی نژاد با بیان اینکه قم به دلیل وجود بارگاه حضرت معصومه (س) از جایگاه ویژه ای برخوردار است و ظرفیت‌هایی در شهر مقدس قم وجود دارد که تاکنون معرفی نشده است، اظهار کرد: هیچ بهانه‌ای بهتر از این وجود نداشت که روزی را به نام روز قم معرفی کنیم و هیچ روزی بهتر از روز ورود بانوی کرامت وجود نداشت.

وی با بیان اینکه قم با وجود حضرت معصومه (س) ماهیت واقعی خود را به دست آورد، عنوان کرد: سالروز ورود بانوی کرامت به قم بهانه‌ای شد تا تمام ظرفیت‌های قم را به مردم کشور معرفی کنیم تا همه بدانند این شهر چه ظرفیت‌هایی برخوردار است و چه استعدادهایی در کنار آن رشد کرده و می تواند برای قم و سراسر کشور و سراسر دنیا مستمر ثمر باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در ایام سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم برنامه‌هایی برنامه‌ریزی شده است که هم فرهنگی و هم عمرانی باشد و در ضمن زیرساخت‌هایی را برای کارهای فرهنگی در شهر آماده کند.

افتتاح خانه موزه شهیدان زین‌الدین یکی از بهترین اقدامات سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم
وی یکی از بهترین اقداماتی را که سازمان فرهنگی هنری شهرداری انجام داده است را افتتاح خانه موزه شهیدان زین الدین دانست و گفت: بحث سیره شهدا و سیر تربیتی شهید زین‌الدین همراه با جدیدترین تکنولوژی روز طراحی شده است که مورد اقبال بازدید کنندگان قرار می‌گیرد.

مالکی نژاد هم چنین از برگزاری نمایشگاهی از تصاویر بارگاه بانوی کرامت در حرم خبر داد و بیان کرد: افتتاح بوستان ها از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته دنبال می‌شود و مهم‌ترین آنها بوستان یادمان شهدا است.

وی با بیان اینکه 6هزار و  90 اصله نهال در این بوستان به یاد شهدای استان قم کاشته می شود، گفت: ما باید درخت سیره شهدا را در قلب هایمان بکاریم و قدردان خون شهیدان باشیم.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcgtt9y.ak9x74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما