قم نيوز : رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با اعتماد به جوان‌ها و تکیه بر داشته‌های داخلی، دشمن را شکست دهیم.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: با اعتماد به جوان‌ها و تکیه بر داشته‌های داخلی، دشمن را شکست می‌دهیم
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: با اعتماد به جوان‌ها و تکیه بر داشته‌های داخلی، دشمن را شکست می‌دهیم
به گزراش قم نیوز حجت‌الاسلام مجتبی ذالنور دیروز در جلسه شورای اداری استان قم که به‌صورت ویدئو‌کنفرانس در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این ویروس ویرانگر و منحوس زحمات زیادی برای مردم و مسئولان ایجاد کرده است و این عزیزان با تلاش با این ویروس مقابله می‌کنند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: ‌قم به‌دلیل موقعیتی که دارد امکان قرنطینه‌شدن را ندارد و باید مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته باشند، این شهر در مسیر اتصال 17 استان قرار دارد و به دلیل زائرپذیری از ویژگی‌هایی برخودار است و قطعا کنترل وضعیت این شهر فشار مضاعفی برای مسئولان دارد.

وی تصریح کرد: با همه این دشواری‌ها، این عملکرد راضی کننده است و اگر چه مردم مشکلات زیادی دارند اما مسؤلان نیز همه توان را به کار برده‌اند و امید است با مهربانی و و عطوفت و لطف و عنایت الهی بتوان این شرایط را سپری کرد.

ذوالنور بیان کرد: صبر و مقاومت‌ها نتیجه می‌دهد و اگر چه زمان می‌برد اما می‌توانیم با اعتماد به جوان‌ها و تکیه بر داشته‌های داخلی و امید نبستن به دشمن، دشمن را شکست دهیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اوضاع سیاسی در آمریکا خاطرنشان کرد: اراده خدا بر این تعلق گرفت که میکروبی به نام ترامپ از سر دنیا کم شود و بعد انشالله زندگی عاری از ویروس کرونا در جهان حاکم شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مجلس ادامه داد: بالاخره ترامپی که تابستان‌های داغ و تحریم‌ها را به رخ مردم ایران می‌کشید سرنگون شد.

ذوالنور گفت: فردی که گزینه‌های روی میز را علیه ما اعلام می‌کرد و از امکانات استکباری علیه جهان استفاده می‌کرد موفق به این کار نشد و عاقبت سرنگون شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: مقام معظم رهبری فرمود روسای آمریکا خواب از بین رفتن نظام ما را به گور می‌برند و یکی یکی می‌روند و می پوسند، ولی نظام و مردم ما سر جای‌شان هستند و این اثر مقاومت و صبر انقلابی است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcevn8o.jh8wzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما