پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب : 92542

توزیع عادلانه و شفاف اعتبارات هزینه ای سال 1400

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست موضوع توزیع عادلانه و شفاف اعتبارات هزینه ای سال 1400 را پیگیری کند.
توزیع عادلانه و شفاف اعتبارات هزینه ای سال 1400
توزیع عادلانه و شفاف اعتبارات هزینه ای سال 1400
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی امروز در جمع تعدادی از مدیران استان در سالن کرامت استانداری با اشاره به اعتبارات هزینه ای در نظر گرفته شده برای استان قم اظهار کرد: نحوه توزیع این اعتبارات بویژه در سرفصل «سایر هزینه ها» باید عادلانه و شفاف باشد.

وی افزود: با توجه به تعداد زیاد نیروهای قراردادی و شرکتی، غالبا در توزیع «سایر هزینه ها» اجحافی به نیروهای رسمی و پیمانی وارد می شود و از این رو می توان از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست تا برای این مسئله فکری کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین اضافه کرد: نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هر ساله و در ایام بحث لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی، قول می دهند تا این موضوع را حل و فصل کنند و البته هر سال هم به قول خود عمل نمی کنند.

وی سپس پیشنهاد داد تا سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم پیگیر این مسئله باشد و از تصویب آن در استان بر اساس روند جاری جلوگیری کند.

همچنین در این نشست، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نیز به قانون در حال تصویب پدافند غیرعامل در مجلس شورای اسلامی توجه داد و تصریح کرد: دستگاه ها تا پیش از این می توانستند تا 5 درصد از اعتبارات تملک دارایی خود را به موضوع پدافند غیرعامل اختصاص دهند، اما با تصویب این قانون جدید، دستگاه ها موظّف می شوند حداقل 5 درصد از این اعتبارات را به موضوع پدافند غیرعامل اختصاص دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb5sb9.rhb5apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما