جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : 92552

از بازگشت دوباره به شیمیدر راضی هستم

قم نيوز : بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر گفت: من از زمانی که بسکتبال را شروع کردم در شیمیدر بودم و از اینکه یک بار دیگر به این تیم بازگشته‌ام بسیار خوشحالم.
از بازگشت دوباره به شیمیدر راضی هستم
از بازگشت دوباره به شیمیدر راضی هستم
به گزارش قم نیوز شیمیدر قم برای حضور موفق در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به جز رافی درغوکاسیان و میرو قازاری‌مقدم، با سایر بازیکنان فصل گذشته خود خداحافظی کرد و به جای آنها در نقل و انتقالات لیگ برتر چهره‌های جدیدی به ترکیب نماینده قم ملحق شدند

از بازیکنان مطرح و پرآوازه‌ای همچون ارسلان کاظمی گرفته تا چهره جوانی همچون امیرحسین آذری که یکی از بازیکنان پرورش‌یافته در باشگاه شیمیدر بوده، ترکیب نماینده قم نسبت به دوره قبل لیگ برتر کاملا تغییر کرده و حالا این تیم با هدایت مصطفی هاشمی یکی از مربیان برجسته بسکتبال ایران با ترکیبی از با تجربه‌ها و بازیکنان مستعد و جوان به دنبال قدرت‌نمایی در لیگ برتر است.

یکی از بازیکنان آماده و با انگیزه تمرینات شیمیدر، امیرحسین آذری است که از آمادگی بدنی خود برای بازی‌های لیگ برتر خبر داد و گفت: وضعیت تیم هم خوب است و همراه با دیگر بازیکنان با انگیزه بالا در حال انجام تمرینات هستیم، در مجموع به 70 درصد آمادگی رسیده‌ایم و تا زمان مسابقه این آمادگی یقینا به صد درصد خواهد رسید تا در لیگ جدید عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: از دوران کودکی سابقه حضور در باشگاه شیمیدر را دارم و از اینکه یک بار دیگر به این تیم بازگشته‌‌ام خوشحالم و کاملا رضایت دارم، کار کردن در کنار مصطفی هاشمی لذت‌بخش است، چون در نخستین سال حضورم در لیگ برتر نیز با این مربی کار کرده بودم و امیدوارم لیگ جدید را نیز به خوبی در کنار یکدیگر پشت‌سر بگذاریم.

آذری عنوان کرد: بعد از مدت‌ها که لیگ برتر تعطیل بوده قطعا شرایط سختی برای همه بازیکنان وجود دارد ولی به واسطه دیدارهای تدارکاتی از نظر بدنی در شرایط مسابقه هستیم و امیدوارم بهتر هم بشویم.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم راجع به لیگ جدید هم گفت: در حال حاضر خیلی نمی‌شود راجع به تیم‌ها اظهار نظر کرد چون ابتدا باید مقابل آنها بازی کنیم تا بتوانیم نظر بدهیم، ولی در مجموع به واسطه اینکه تیم‌ها بازیکنان خارجی خوبی جذب کرده‌اند، امیدوارم ما در شیمیدر با ارائه بازی‌های قابل قبول نتایج خوبی کسب کنیم.

بازی‌های تیم بسکتبال شیمیدر قم در فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های کشور از روز دوشنبه نوزدهم آبان ماه در سالن آزادی تهران آغاز می‌شود و نماینده قم در گام نخست به مصاف نیروی زمینی خواهد رفت و روز سه‌شنبه بیستم آبان در همین سالن با آینده‌سازان تهران دیدار می‌کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccipqo.2bqip8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما