يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 92603

کتابی در دنیای اسلام به اندازه المیزان تاثیرگذار نبوده است

قم نيوز : مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به کیفیت نگارش المیزان و نقاط قوت این تفسیر علامه طباطبایی گفت: کتابی در دنیای اسلام به اندازه این کتاب تاثیرگذار نبوده است.
کتابی در دنیای اسلام به اندازه المیزان تاثیرگذار نبوده است
کتابی در دنیای اسلام به اندازه المیزان تاثیرگذار نبوده است
 به گزراش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی در مراسم بزرگداشت سی‌ونهمین سالگرد رحلت علامه سیدمحمدحسین طباطبایی که در محل دارالقرآن این علامه در قم برگزار شد، با اشاره به کیفیت نگارش المیزان و نقاط قوت این تفسیر علامه طباطبایی اظهار کرد: کتابی در دنیای اسلام به اندازه این کتاب تاثیرگذار نبوده است.

وی با تاکید بر اینکه همه کتب و ظرفیت های قرآنی امروز مدیون علامه طباطبایی و تفسیر گران‌سنگ ایشان است افزود: علامه با اینکه کتاب خیلی کم داشت اما همیشه برای ما این سوال است که این‌همه اطلاعات ایشان از کجا آمده است.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: براساس بررسی‌ها اطلاعات ایشان یک بخش منابعی است که در المیزان اسم نیاورده ولی در کل آن تاثیر دارد و یک بخش هم منابعی است که علامه گاهی اندک و بدون ذکر نام از آنها استفاده کرده یا مورد نقد قرار داده است.
وی تصریح کرد: یک بخش هم کتاب‌هایی است که در اختیار عامه مردم نبوده و علامه به آنها دسترسی داشته و در نگارش المیزان استفاده کرده است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcjtmeh.uqe8yzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما