يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : 92616

صعود مقتدرانه نماینده قم به مرحله نهایی لیگ فوتبال کارگری

قم نيوز : فوتبالیست‌های نوا بهداشت قم با کسب دو پیروزی و یک تساوی به مرحله نهایی سومین دوره مسابقات فوتبال لیگ وطن زرین صعود کردند.
صعود مقتدرانه نماینده قم به مرحله نهایی لیگ فوتبال کارگری
صعود مقتدرانه نماینده قم به مرحله نهایی لیگ فوتبال کارگری
به گزارش قم نیوز تیم فوتبال نوا بهداشت قم که از کارگران شرکت نوا بهداشت شهرک صنعتی شکوهیه قم تشکیل شده، بعد از چندین جلسه تمرین و انجام باز‌ی تدارکاتی در گروه دوم مسابقات فوتبال کارگری گروه صنعتی وطن زرین کشور به میدان رفت.

این تیم با هدایت محمدحسن نجفی مدیرعامل نوا بهداشت ابتدا از بین کارگران این شرکت تست‌گیری کرد و سپس ترکیب مورد نظر خود را برای حضور در سومین دوره لیگ فوتبال گروه صنعتی وطن زرین مشخص کرد تا با تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی به رقابت بپردازد.

نماینده فوتبال قم در این گروه با تیم‌های مدیران، کیلا و PMLM هم‌گروه است و برای صعود به مرحله نهایی این دوره در سه مسابقه به مصاف حریفان رفت که سرانجام با کسب دو پیروزی و یک تساوی تنها به دلیل تفاضل گل به عنوان تیم دوم مجوز راهیابی به جمع چهار تیم برتر را کسب کرد.
 
شروع موفق نوابهداشت با برتری در روز نخست مقابل کیلا
نوا بهداشت قم در این گروه ابتدا به مصاف تیم کیلا رفت و در حالی که نیمه نخست را با نتیجه یک بر صفر به حریف واگذار کرده بود، در نیمه دوم با گل‌های ابوالفضل برجی و حسین قدیمی باخت را به پیروزی تبدیل کرد و با اقتدار گام نخست مرحله مقدماتی را برداشت.

تساوی شاگردان نجفی با مدیران
نوا بهداشت قم دومین مسابقه خود را برابر تیم مدیران برگزار کرد، در حالی که هر دو تیم از بازی قبل خود سه امتیازی بودند یک دیدار حساس برگزار کردند و در شرایطی که تیم نوابهداشت صاحب توپ و میدان بود اما در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و امتیازها تقسیم شد.

جشنواره گل قمی‌ها برای صعود
شاگردان محمدحسن نجفی با توجه به چهار امتیازی که از دو بازی با مدیران و کیلا به دست آورده بودند، در روز پایانی برای صعود به مرحله نهایی برابر تیم PMLM به یک امتیاز نیاز داشتند اما با انجام یک بازی کاملا هجومی، پرگل‌ترین مسابقه مقدماتی را رقم زده و با نتیجه 6 بر یک حریف را در هم کوبیدند.

در این مسابقه حسن حاجی مدافع آخر نوابهداشت به تنهایی سه گل زد‏، ابوالفضل برجی، عابدین خدابخشی و حسین شاهپوری نیز سه گل دیگر را به ثمر رساندند، در حالی که ابوالفضل برجی سه پاس گل داد و یکی از بهترین‌های تیمش در این دیدار بود تا نوابهداشت با هفت امتیاز به مرحله بعد صعود کند.

رقابت 4 تیم در مرحله نهایی برای قهرمانی
در دیگر دیدار این گروه مدیران با نتیجه هفت بر سه تیم کیلا را برد تا در نهایت مدیران با هفت امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر ایستاده و به همراه نوابهداشت که این تیم نیز هفت امتیازی شد به عنوان دو تیم برتر گروه تهران راهی مرحله نهایی مسابقات در بوشهر شوند.

نوابهداشت قم و مدیران تیم‌های برتر گروه تهران در مرحله نهایی با دو تیم برتر از جمع وطن زرین، نایلون نخ، مروارید، آبزیان و پاریز سهام دیدار می‌کند، در حالی که یکی از مدعیان قهرمانی این دوره تیم وطن زرین به سرمربیگری دکتر محمد وطن دوست است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcd990n.yt0xf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما