قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان گفت: تواضع علامه در برابر شاگردان، درس اخلاقی برای همه بود و تاکید داشت که برکت علم در تعظیم استاد است، تمام حرکات و رفتارهای علامه طباطبایی درس بود.
آیت الله نوری همدانی: تواضع علامه طباطبایی در برابر شاگردان درس اخلاقی برای همه بود
آیت الله نوری همدانی: تواضع علامه طباطبایی در برابر شاگردان درس اخلاقی برای همه بود
به گزارش قم نیوز آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در مراسم بزرگداشت سی و نهمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی که در دارالقرآن این علامه در قم برگزار شد، در پیامی تصویری با اشاره به ویژگی های علامه طباطبایی اظهار داشت: ایشان از لحاظ معنویت در حدی بود که وقتی تفسیر قرآن می گفت مفاهیم و مضامین آیات در روح ایشان به طوری اثر کرده بود که نشانه ها و تفاسیر در ایشان متجسم بودند.

وی با تاکید بر اینکه علامه طباطبایی با تفسیر قرآن معانی آیات را تجسم می بخشید بیان کرد: علامه توجه ویژه ای به ولایت اهل بیت(ع) داشت و در روزهای شهادت که مجالس عزا برپا می شد زودتر از همه می آمدند و در گوشه ای از مجلس می نشستند تا از روضه اهل بیت(ع) بهره مند شوند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: تواضع علامه در برابر شاگردان، درس اخلاقی برای همه بود و تاکید داشت که برکت علم در تعظیم استاد است، تمام حرکات و رفتارهای علامه طباطبایی درس بود، نه تنها یک مفسر بود بلکه یک فقیه بزرگ بود؛ از تمام جهات نابغه بود و از نوادر روزگار و اسلام به حساب می‌آمد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه تفسیر المیزان علامه طباطبایی بسیار کتاب مهم و منبعی برای مفاهیم قرآنی است خاطرنشان کرد: علامه در ابعاد مختلف تفقه در دین و قرآن داشت و به همین خاطر تفسیر او اثرگذاری و عمق زیادی در تفهیم مفاهیم قرآنی دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbf0b9.rhb55piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما