سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : 92664

اعتبارات هزینه ای استان قم در سال آینده 315 میلیارد تومان است

قم نيوز : گزارش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم از رشد بیش از 55 درصدی اعتبارات هزینه ای سال 1400 نسبت به سال جاری خبر می دهد.
اعتبارات هزینه ای استان قم در سال آینده 315 میلیارد تومان است
اعتبارات هزینه ای استان قم در سال آینده 315 میلیارد تومان است
به گزارش قم نیوز در لایحه بودجه سال آینده، 315 میلیارد تومان اعتبار هزینه ای به صورت سرجمع برای قم در نظر گرفته شده که این رقم در سال جاری 203 میلیارد تومان بوده است.

از این رقم حدود 197 میلیارد تومان برای حقوق و مزایا با افزایش 25 درصدی نسبت به امسال در نظر گرفته شده است.

همچنین در لایحه بودجه سال 1400، مجوز استخدام 45 نفر برای استان قم پیش بینی و تأمین اعتبار شده است.

بر این اساس، سایر هزینه های در نظر گرفته شده برای استان در سال آینده، حدود 80 میلیارد تومان خواهد بود، در حالی که این رقم در سال 1399 حدود 70 میلیارد تومان بوده است.

در عین حال برای سرفصل تملّک دارایی های سرمایه ای نیز 233 میلیارد تومان در سال 1400 برای قم تخصیص یافته که این رقم نسبت به سال جاری رشدی 18 درصدی را نشان می دهد.

و اما راهبردها و سیاست های توزیع این اعتبارات با محوریّت مواردی مانند «اتمام پروژه های نیمه تمام با اولویت پروژه های با پیشرفت فیزیکی بیشتر و پروژه های مرتبط با جهش تولید و اقتصاد مقاومتی»، تعمیر و تقویت تجهیزات و ارتقای شبکه اتوماسیون دستگاه های اجرایی» و همچنین «محدودیت آغاز پروژه های جدید» خواهد بود.

در عین حال در توزیع این اعتبارات مواردی مانند «توسعه خدمات شهری، روستایی و عشایری»، «حمل و نقل»، «آموزش و پرورش عمومی» و «ورزش و تفریحات»، بیشترین توجه را به خود معطوف کرده اند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcgt39y.ak9x34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما