کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رقابت 2 نماینده قم در لیگ دسته اول بدمینتون ایران

خبرگزاری فارس , 27 آبان 1399 ساعت 20:20

رئیس هیات بدمینتون استان قم از رقابت دو تیم به نمایندگی از این هیات در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز محمدحسن حسین‌زاده امروز اظهار کرد: با احتساب تیم رعد پدافند هوایی که نماینده استان قم در مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور است و دو تیمی که به نمایندگی از این هیات در لیگ دسته اول به میدان می‌روند، امسال سه نماینده در لیگ‌های کشور داریم.

وی با اشاره به حضور تیم‌های مردان و بانوان قم در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور در سال 1399، اضافه کرد: با انجام قرعه‌کشی رقابت‌های این دوره در فدراسیون بدمینتون، حریفان تیم‌های مردان و بانوان قم نیز مشخص شده و تیم‌ها مشغول تمرین هستند.

رئیس هیات بدمینتون استان قم افزود: مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون مردان کشور در سه گروه با حضور 11 تیم برگزار می‌شود و تیم هیات قم در گروه سوم بازی‌های این دوره با تیم‌های هیات البرز، هیات سمنان و آکادمی مدال قائمشهر به رقابت خواهد پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: در گروه نخست لیگ دسته اول مردان تیم‌های هیات کردستان، ‌هیات کرمانشاه و هیات تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند و در گروه دوم مرحله مقدماتی این لیگ نیز تیم‌های هیات کرمان، هیات خراسان‌رضوی، هیات نیشابور و شرکت زغال سنگ البرز شرقی شاهرود مسابقه می‌دهند.

حسین‌زاده سپس به قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون زنان کشور اشاره و عنوان کرد: تیم‌های این لیگ در دو گروه سه و چهار تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند که بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، تیم هیات بدمینتون قم با تیم‌های هیات تبریز، هیات رباط‌ کریم و جوانان ایران زمین تهران به رقابت می‌پردازد، ضمن اینکه در گروه دوم تیم‌های امید پونا، هیات کرمان و کمپ قهرمانان تهران با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.

وی در پایان به وضعیت تیم رعد پدافند هوایی قم در مسابقات فصل جاری لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های ایران نیز اشاره و عنوان کرد: این تیم با کادر فنی مجرب و بازیکنان بسیار خوب هم اکنون صدرنشین جدول رده‌بندی است و گزینه اول قهرمانی به شمار می‌رود.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 92688

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92688/رقابت-2-نماینده-قم-لیگ-دسته-اول-بدمینتون-ایران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir