شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : 92791
مدیرکل ارشاد استان قم:

نیازمند استفاده از بستر هنری در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی کرونا هستیم

قم نيوز : مدیرکل ارشاد استان قم گفت: نیازمند بستری فرهنگی و هنری در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در مقابله با کرونا هستیم و باید هنرمندان و فعالان فرهنگی پای کار بیایند.
مدیرکل ارشاد استان قم: نیازمند استفاده از بستر هنری در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی کرونا هستیم
مدیرکل ارشاد استان قم: نیازمند استفاده از بستر هنری در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی کرونا هستیم
به گزارش قم نیوز سیدموسی حسینی کاشانی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی محدودیت‌های جدید اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی در روزهای آتی باید جلسات خروجی لازم را در جهت ارائه راهکارهای مناسب در ارتقای سطح آگاهی مردم داشته باشد.

مدیرکل ارشاد قم افزود: ابلاغیه جدید در رابطه با محدودیت‌های کرونایی نشان می‌دهد نیاز به همراهی اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی دقیق دارد و مردم نیز باید مشارکت لازم را اتخاذ داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید تمامی نظرات تجمیع شود تا بتوانیم راهکارهای بهتری در افزایش سطح مشارکت مردم در اجرای این طرح داشته باشیم و در بحث حمایتی و نظارتی و اجرایی به تعامل خوبی دست یابیم تصریح کرد: در ابتدا باید اگر ابهامی در اجرای طرح وجود دارد به‌طور دقیق شفاف‌سازی شود، ضمن اینکه در ارزیابی وضعیت قم نیاز به ساز و کار و فرمول مناسبی نیاز است.

حسینی کاشانی خاطرنشان کرد: احصای آمار در تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها نشان‌گر وضعیت زرد و نارنجی و قرمز است و به نظر می‌رسد با توجه به معیار بستری‌ها در قم، وضعیت این شهر همچنان قرمز باشد و مردم ملزم به رعایت کامل پروتکل‌ها و محدودیت‌ها هستند.

وی با تأکید بر اینکه در این شرایط قطعاً از ظرفیت اصحاب رسانه در اجرای موفق محدودیت‌های کرونایی استفاده می‌کنیم عنوان کرد: بسیاری از توصیه‌ها و هشدارها می‌تواند در قالب هنری شکل بگیرد و از هنرمندان با ذوق نیز در تولید محتوا و اثر بهره گرفت.

مدیرکل ارشاد قم گفت: نیازمند بستری فرهنگی و هنری در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی هستیم و این فرصت خوبی در ورود هنرمندانه اصحاب هنر است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchzqnw.23niwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما